Annons:
Etikettallmänt
Läst 2087 ggr
IrishCream
9/22/18, 8:17 PM

Mormors Kulla-Gulla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet inte vilka utav er som känner till Mormors Kulla-Gulla men i hopp om att någon gör det så skriver jag detta inlägget.

Kullagulla stod i min ridskola ungefär ett år fram till mars detta året (2018), hon var en utav de jag älskade mer än dem andra. Jag tänkte bli skötare på henne men eftersom hon skulle säljas så kunde jag inte bli det.

Om någon här vet hur det är med henne nu eller har bilder på Kullagulla (spelar inte roll när bilden togs) skulle kunnat skicka det till mig? Har väldigt djup sorg efter henne & har inte kunnat tänka på något annat än henne dem senaste månaderna.

Jag bifogar min ridskolas bild på henne.

Annons:
Stallmima
9/23/18, 9:09 AM
#1

Ponnyn finns omnämnd på Facebook. Om du söker upp gruppen  "Gotlandsruss"  så är det en tjej som visst äger henne där  🙂 Hoppas du hittar annars kan du pm;a mig så ska jag lotsa dig vidare  (vill inte lägga ut något namn här)

Bjallstal
9/26/18, 9:39 PM
#2

Mormors kulla gulla köpte min lillasyster av ridskolan i maj.

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Bjallstal
9/26/18, 9:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Bilder vill tyvärr inte komma med här tyvärr. Hon mår kanon. Hoppas, körs och går absolut mest ut på turer i skogen. En fantastisk liten ponny. Ska tävla på Malmö ridklubb nästa helg, 7/10 i ponnyallsvenskan div 2 för Viarp

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Bjallstal
9/26/18, 9:41 PM
#4
Bjallstal
9/26/18, 9:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Livet som privathäst har gjort henne gott. Hon såldes ju för att hon inte alls trivdes

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Bjallstal
9/26/18, 9:50 PM
#6

Har hunnit med att ställa ut henne med på Russ-kul i Tomelilla i augusti

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
Bjallstal
12/12/18, 7:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Slänger ut en bild till trots att ts inte verkar vara aktiv. Lilla superrusset har haft en hoppfri period sedan ponnyallsvenskans slut, men ett hinder till en stallkompis d-ponny i paddocken på 1,05 m gick hur lätt som helst.

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

O
12/15/22, 1:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6
#8

jag rider på hennes avkommor! zlatan heter han, just går han på en ridskola i västerbotten. ja vet de är random och sent svar men tänkte bara att de skulle vara roligt att se hennes föl/avkomma gör :]

(två av bilderna är inte mina)

  • Redigerat 12/15/22, 1:26 PM av oliviaekmaark
A
4/27/23, 10:48 AM
#9

#0: Jag äger henne just nu :D

M
4/27/23, 1:48 PM
#10

min kompis äger Gullan nu :) Hon trivs jättebra❤

Upp till toppen
Annons: