Allmänt

Mormors Kulla-Gulla

2018-09-22 20:17 #0 av: IrishCream

Jag vet inte vilka utav er som känner till Mormors Kulla-Gulla men i hopp om att någon gör det så skriver jag detta inlägget.

Kullagulla stod i min ridskola ungefär ett år fram till mars detta året (2018), hon var en utav de jag älskade mer än dem andra. Jag tänkte bli skötare på henne men eftersom hon skulle säljas så kunde jag inte bli det.

Om någon här vet hur det är med henne nu eller har bilder på Kullagulla (spelar inte roll när bilden togs) skulle kunnat skicka det till mig? Har väldigt djup sorg efter henne & har inte kunnat tänka på något annat än henne dem senaste månaderna.

Jag bifogar min ridskolas bild på henne.

Anmäl
2018-09-23 09:09 #1 av: Stallmima

Ponnyn finns omnämnd på Facebook. Om du söker upp gruppen  "Gotlandsruss"  så är det en tjej som visst äger henne där  Glad Hoppas du hittar annars kan du pm;a mig så ska jag lotsa dig vidare  (vill inte lägga ut något namn här)

Anmäl
2018-09-26 21:39 #2 av: Bjallstal

Mormors kulla gulla köpte min lillasyster av ridskolan i maj.

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora...
Anmäl
2018-09-26 21:40 #3 av: Bjallstal

Bilder vill tyvärr inte komma med här tyvärr. Hon mår kanon. Hoppas, körs och går absolut mest ut på turer i skogen. En fantastisk liten ponny.
Ska tävla på Malmö ridklubb nästa helg, 7/10 i ponnyallsvenskan div 2 för Viarp

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora...
Anmäl
2018-09-26 21:41 #4 av: Bjallstal

Anmäl
2018-09-26 21:42 #5 av: Bjallstal

Livet som privathäst har gjort henne gott. Hon såldes ju för att hon inte alls trivdes

Anmäl
2018-09-26 21:50 #6 av: Bjallstal

Har hunnit med att ställa ut henne med på Russ-kul i Tomelilla i augusti

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.