Annons:
Etikettsäljes
Läst 2180 ggr
FELIXII
2017-02-10 09:25

Till-Given 643 -Till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor, ja det kanske stämmer , jag är ju väldigt snäll, men nu söker jag ett nytt hem där jag får visa att jag inte bara är snäll, finns det inget duktigt barn därute som vill ha mej så vi kan bevisa det ? jag har ganska tråkigt sen jag sa upp mej som körponny, har ingen duktig ryttare. Som läget är nu är mina kulor i fara, tydligen ingen som är intresserad av en hingst i sina bästa år, min matte är hopplöst efter och vägrar fb så om någon vänlig själv vill sprida min annons blir jag jätteglad. Här är jag på hästnet http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=999209&inriktning=&typ= Puss från Till-Given

Annons:
Inna
2017-02-10 11:03
#1

Hej Till-Given

Varför sa du upp dig som körponny? Du skulle väl kunna prova på travet där du kan springa och tävla tillsammans med andra russ. Om matte är för tung för att rida så spelar det ingen roll om hon sitter i en sulky. Om hon inte vill köra i lopp själv finns det alltid kuskar som är villiga att ställa upp på tävlingsdagarna.

Hälsningar

Inna

FELIXII
2017-02-10 20:59
#2

#1 Tack för förslaget men hade han varit körbar hade han aldrig blivit till salu.

Upp till toppen
Annons: