Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1000 ggr
sandra75
12/7/15, 10:03 AM

Godmorgon 7 dec 2015

Godmorgon!

Då var russet sålt :(  :) :p Delade känslor verkligen… Hon hamnade hos en barnfamilj som även har lite "ridskole" verksamhet inte så långt ifrån där jag bor och det känns väldigt bra. Har fått rapporter om att allt går bra hon tar allt med lugn som alltid.

Fredagen var minst sagt spännande med stormvarning. jag kände mig skeptisk till att ut att åka med transporten och hade det varit för en vanlig träning eller något annat så hade jag ställt in. nu ligger kliniken ca 10min bilfärd från mig så det kändes som att det skulle gå om man åkte lilla innervägen och inte motorvägen.  Jag kopplade på transporten och fixade iordning ponnyn. När jag lastat på henne och satte mig i bilen möttes jag av denna syn…

sådär lagom roligt, tur nog var jag ute i god tid, så jag fick låna grannens transport och bil och fick släpat över allt till honom :p  iof bara  ca 500m…

Hon gick igenom utan anmärkningar på kliniken. Som alltid skötte hon sig exemplariskt, veterinären var imponerad över hur cool hon är.  och när vi skulle lasta henne på lastbilen - tror inte hon åkt sån förrut så klev hon på utan att tveka.

Både jag och stora hästen saknar vårt lilla russ. Men jag tror hon kommer att glädja många barn och lära många barn att rida. Nu blir det nya "projekt" och nya utmaningar, tyvärr inget nytt russ för tillfället men jag kan absolut tänka mig russ i framtiden :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: