Annons:
Etikettsäljes
Läst 2220 ggr
elinkindmo
2015-11-16 15:49

Vikas Royal till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vikas Royal, valack f-08 ca 123cm, e. Ernst Ronaldo rek 1.37,1 u. Lilla Blå ue. Vagabond

Royal är snäll i all hantering, lättlastad och inga problem att sko. Fungerar bra i trafiken men tycker inte om snabba motorcyklar och lastbilar(går bra med sällskap), vanliga bilar och cyklar är inga problem. Inga problem att gå med andra hästar i hagen. 

Det är en liten häst med mycket personlighet och energi, är därför ingen nybörjarhäst utan Roy behöver en stadig hand och en rutinerad kusk. Han är lättare att rida och det är inga problem att ha mindre barn på ryggen. Går att både rida och köra ut med ensam, men han föredrar att gå med sällskap. 

Roy säljes till dig som kan erbjuda ett gott hem med lång erfarenhet av hästar. Det behöver inte vara till någon som håller på med ponnytrav utan han skulle även passa som ridponny/körponny.
Löshoppad för Mikael Nolin med mycket bra omdöme.

Vid frågor och seriöst intresse, mejla mig och berätta vad ni har att erbjuda Roy. Är du under 18 år vill jag att dina föräldrar kontaktar mig. 
Jag jobbar mycket sena kvällar så ringer ni och jag inte kan svara, lämna ett röstmeddelande eller skicka ett sms så ringer jag tillbaka så fort jag kan. Fler bilder finns, vid intresse kontakta mig på 0730726074 eller elin_diana@hotmail.com

Annons:
Idaf
2016-02-07 17:38
#1

Finns han kvar?

Upp till toppen
Annons: