Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1255 ggr
Reko
2015-10-04 07:39

God morgon 4/10 2015

Ny dag men samma innehåll som i går, alltså rådgivande unghingstbedömning. Ny häst dock och annat ställe.

Annons:
StuteriSolo
2015-10-04 13:05
#1

God middag i landet! Här blåser det tusan idag igen, men en tur med några hugade ponnyer är inplanerad. Det regnar iaf inte!

Ska ta hem stoflocken från betet, nu har de ätit upp sin bal, tvååringen med ajaj i foten får vara inne på nätterna en tid framöver, men jag tror vi byter stallkompis åt henne, shettisen hon fick som sällskap är helt hysterisk för att flocken är delad…

sandra75
2015-10-05 11:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon

Det blev mycket matlagning i helgen eftersom sambons bröder kom och hjälpte till med den nya lösdriftshallen, tyvärr blev det bortfall på grund av sjukdom så de hann inte så långt som planerat. Men det ser lovande ut!

Igår byggde jag upp lite extra hinder i stora/sommarhagen och hoppade med russet. hon taggade till och sög tag i alla hindrena och även om jag tyckte att hindret med lastpallar såg lite stort ut - troligen ca 70-80cm så hoppade hon nog det bäst! :D annars var det lite stockar, en liten rishög, några vanliga hinder och ett litet upphopp/nerhopp och ett dike.

Upp till toppen
Annons: