Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1063 ggr
Reko
10/3/15, 5:11 AM

God morgon 3/10 2015

Idag bär det av till Nässjö och rådgivande unghingstbedömning. Vi samåker så vi åker lastbil.

Annons:
trolldalen
10/3/15, 7:03 AM
#1

Efter gårdagens blåsväder vaknade jag till en helt vindstilla gryning och -1 grad. Hösten är verkligen här nu. Hästarna står och äter från hönäten, hundarna har fått mat och jag mitt kaffe-nu kan dagen börja! Blir höst fix på gården, dax att snygga upp inför vintern, hö leverans kommer på em

Ha en skön lördag ute i landet

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

StuteriSolo
10/3/15, 9:51 AM
#2

God förmiddag i landet! På vår plätt på jorden är det ännu ingen frostnatt, hästarna sakta på väg hem från betena, alla får komma hem när de har ätit upp sina balar ute i hagarna. Hovslagaren kom förbi litet akut igår och skar upp en stor hovböld på Saras tvååring, som nu för första gången i sitt liv fått tillbringa natten inne. Svårt att få fatt i halm i år, så det ser ut som att vi får strö med spån i lösdriften i vinter. Hittade någon som tar upp halm söderifrån, men 3,50 kilot kändes litet väl magstarkt för att strö med. Jag tyckte jag tog i när jag sålde torrhö för 2.50 kilot…

Helgen blir lugnare denna vecka, inget planerat, kanske kommer vi ut och kör med två russpar, vi får se! Tanken är annars trattkantarelljakt idag :D

murkla
10/3/15, 10:14 AM
#3

Go Förmiddag. 

Nu är jag på rätt datum :) Soligt och fint väder här i Malung.

Hoppas att de är slut på flugfä så Murkla , <kan vara utan sitt täcket..

Ha de bra dag.

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Upp till toppen
Annons: