Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 526 ggr
sandra75
2015-08-17 11:55

Godmorgon 20150817

:p jag har precis varit iväg en vecka på semester och när jag kommer hem så möter jag en badball i hagen - hm eller något likande. Rund som en boll. Nu håller hon på att tappa sommarpälsen och sätter vinterpäls - om jag inte skulle ställa ut henne så hade jag rakat henne bums.  tycker synd om henne då värmen äntligen kom nu och hon blir så varm i all denna päls :p hon får genomlida två veckor, det första vi ska göra efter utställningen blir en helrakning. Sätter era russ oxå päls tidigt på hösten och får en rejäl päls? vilket gör att de blir väldigt varma på sensommaren?

Igår red jag programridning på hemmaplan för en bekant. Provade på LA:1 även om jag vet att vi inte riktigt är redo för den än.  Jag hade inte ens provat på att rida igenom programmet utan memorerade det dagen innan - vilket gick sådär men red bara fel två gånger och vi räknade inte med det :p. Men tänkte att man kan ju prova på så man vet vad man ska träna på. Fick ca 54% så uppenbarligen har vi en del att jobba på :) Men med tanke på att jag inte ridit henne på en vecka och att det var första gången vi provade det programmet så är jag väl ändå nöjd. Vet vad vi behöver jobba på och det är bra att ha ett mål.

Annons:
Upp till toppen
Annons: