Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 536 ggr
Vimlan
2015-07-30 08:35

God morgon 20150730

God morgon allihop!

Idag är jag så nervös för jag ska på intervju för ett arbete - om jag får det ska jag så snart det går få tag i en tränare och börja körträna russet!
Håll alla tummar!

Hoppas ni alla får en trevlig dag!

 http://jagochminbagge.blogg.se

Annons:
sandra75
2015-07-30 09:56
#1

*håller tummarna*!

igår blev det lite dressyr, jobbade på att öka i traven och galoppfattningar. gick bra, sen flyttade jag över hästarna igen och russet får nu gå i bantarhage några dagar igen medan de stora hästrna äter upp det bästa gräset :) :o tycker det är så jobbigt, ibland tycker jag hon ser tjock ut och ibland ser hon nästan smal/vältränad ut … beror på vilken vinkel man ser det ifrån :p

garrilina
2015-07-30 11:19
#2

Regn i dag igen, solen visade sig igår och det var riktigt varmt något man inte varit bortskämd med denna sommar.  Hämtade hem ett av våra ston från betet i går, hon ser ut som hon ska föla de närmaste dagarna men har tid i slutet av mars :). Hovslagaren här i dag så Junior får nya guldskor och även nordsvensken ska få nya skor. Hoppas de sitter på ett tag han har en förmåga att trampa av dem.

Dagen kommer att avslutas med möte med sista planeringen inför sommarpremieringen.

Ha en bra fortsättning på dagen.

silarp
2015-07-30 11:47
#3

#2, känns underbart att läsa att det finns fler som har lite för korpulenta hästar runtomkring i landet! 
Anmälde Fridha t västruss igår o ångrade mej direkt när jag passerade hagen igår… 
Men struntsamma, det blir kul att få komma ner o träffa folk iaf! 

Har chippat årets föl -.Viking, och tränade densamma inför premieringen i sept. .. vi har en bit kvar känner jag! 😃

Reko
2015-07-30 12:21
#4

#3 Nu ska jag hämta vagnen som fått nytt däck. Visst skulle du köra KBI med Fridha?

silarp
2015-07-30 13:16
#5

#4, nej, Fridha gjorde sitt KBI för 2 årsen, Tekla som är anmäld t uddetorp har jag nu tillslut anmält till ridprovet, men jag TROR jag kommer ändra detta också, och låta bli. Kört henne har jag inte kunnat göra på över en månad nu, och jag behöver hjälp en hel del innan hon klarar ett sådant tror jag… sommaren är inte lättaste perioden för bönner att träna hästar…😭 
Så jag avvaktar…
Dock kunde vi varit me o visat hur förbaskat duktig hon är på bettlöst o barbacka i skritt o trav..!

Upp till toppen
Annons: