Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 561 ggr
Reko
2015-06-21 19:35

God kväll 21/6 2015

Hemma igen efter en körtur till Hällekis säteri. Där har varit hästuppvisning med bl a en rasparad. Vi fick stå i det gamla stallet med gyllene knoppar. Vahlkyria gjorde sig populär bland den yngre publiken när de fick stå och kela med henne.

Annons:
StuteriSolo
2015-06-21 20:41
#1

God kväll i landet!

Har räknat hästarna idag med, inte mycket vettigt gjort med dem på några dagar. vi skulle fixa hagen till pojkarna,  det går fort tänkte jag. Halva hagen kvar ungefär, massor av ris som måste röjas!  Det har vuxit genom staketet något fruktansvärt, och vi hade inga djur där förra året bara… Så jag vet vad jag har att göra imorgon, och förmodligen dagen efter också, om jag ska hinna ut med några hästar alls.

garrilina
2015-06-21 22:12
#2

Hemma igen efter en dagstur till Orsa björnpark och Mora, inga russ så långt ögat kunde nå 😉Vi började dagen med att Katrinebergs Pardon kom på besök för att kolla vår Mellanbyns Maranza som vi lånat ut magen på. Hon visar brunst men han sa nej så i morgon blir det ett ultraljud. Ska bli intressant och se om hon tog sig på förra brunsten och brunstar om ändå eller om det slog slint för honom. 🙂

Nu blir det fortsättningen på morden i Sandhamn jag har ju första lediga dagen i morgon så behöver inte kliva upp så tidigt.

Upp till toppen
Annons: