Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 781 ggr
Reko
4/30/15, 9:16 AM

God morgon 30/4 2015

Så var det valborgsmässoafton och sista dagen i april. Jag hade en spekulant på en av hästarna här i går. Körningen gick fint och de skulle höra av sig om någon dag men det lutar åt att han är såld. Nu på morgonen har jag ringt veterinär för en kastration. På torsdag i nästa vecka är det nästa treåring som börjar sitt nya liv som valack.

Annons:
Lena90
4/30/15, 10:05 AM
#1

God Morgon. Har varit bortrest några dagar i Västmanland men nu är det åter tillbaka till rutinerna :P Är hemma idag så tänkte köra Aurora en runda och lite annat pyssel :)

Carpe diem!

Christensson
4/30/15, 10:51 AM
#2

Såg att Sargasso var det enda russet. Håller så klart tummarna för Er - att ni försvarar russets plats som brukshäst väl. Ska även bli spännande att se hur Malton-avkomman kommer att prestera…..

sandra75
4/30/15, 12:06 PM
#3

Godmorgon red ut med grannen igår en längre vända och vi fick bara en skur på oss. Jag red barbacka på russet och hon skötte sig kanon, fick en jättefin skritt på slutet och kunde utan problem hänga med halvblodshästen :) Idag regn - hoppas det lättar upp mot kvällen annars får det bli lite dressyr i ridhuset.

trolldalen
4/30/15, 4:25 PM
#4

Go eftermiddag!

Här regnar det, blåser och är +4 så inget vidare sista april väder. Jag ska då inte titta på någon brasa, en av hundarna är rejält skotträdd och tyvärr måste det skjutas raketer och smällare i tid och otid. Vaknade i morse med en migrän som slog rekord,länge sedan jag har varit så dålig som idag. Släppte något vid lunchtid så då vart det sadelomstoppning(ingen ork eller lust) den skall hämtas i em. Som tur kom "ungdomarna" (28 å 35 år 😉) hem så dom mockade och fixade  i ordning stallet till i kväll. Underbart! Dottern och mågen har en kallblodstravare stående här på gården så nu får jag massor av hjälp av dom. Kommer sakna det då han flyttar till doms gård till hösten.

Ha en trevlig kväll!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Reko
5/4/15, 2:21 PM
#5

#2 En dubbelutmärkelse för Malton-avkomman! Grattis till uppfödaren och ägaren! Resultatet från helgens treårstest finns här: http://www.hallandshast.nu/

Upp till toppen
Annons: