Annons:
Etikettallmänt
Läst 899 ggr
sandra75
2015-02-24 10:36

Godmorgon 150224

Godmorgon i landet. Vårkänslor var det nu i helgen - sol och blåsigt, men igår snöade det igen - men det känns inte som det blir långvarigt med några plusgrader. Själv har jag åkt på en rejäl förkylning så russet har fått ta det lite lungt. Löslongerade en dag i paddocken och då spruttade hon runt och visade att hon tydligen har överskottsenergi.

Förra helgen  sladdade vi dock paddocken - vad trevligt det ser ut med nysladdad paddock och det om något kändes oxå som en litet vårtecken. Fast russet tyckte nog att det var mindre roligt - jobbigt ju!

Idag är jag på benen igen så idag ska russet få dressyra lite igen, kanske i paddocken om vädret tillåter. Inser att jag blivit väldigt bortskämd nu när jag har tillgång till ridhuset och är där både pga mörker och regn.

Annons:
StuteriSolo
2015-02-24 19:58
#1

God kväll i landet! Roar mig med att försöka fixa  min jobbdator, funkar väl sådär. Man blir ju helt uppställd, inget funkar… Hästarna funkar dock som tur är :D Idag har de fått litet ny halm i huset, det finns kvar än av förra balen, det var nog litet mer halm i de nya balarna än de jag köpt förut, så det gjorde kanske inget att de tog slut trots att jag bokat ett visst antal och bara fick hälften.  få se om jag tar mig ut med något russ imorgon, idag har det bara blivit shetland 😃

Upp till toppen
Annons: