Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 645 ggr
StuteriSolo
12/31/14, 10:39 AM

God förmiddag 14-12-31

God förmiddag i landet! Solsken idag, och några varmgrader, vilket vi inte gillar, även om nu närmare trettio minus inte var någon höjdare heller….

Vi provade på WE igår på en liten introduktionskurs, himla kul var det! Mindre kul att åka hem från ridhuset i ösregn på väldigt kalla vägar, man fick köra försiktigt…

Idag står inte så mycket på agendan, hästarna behöver en ny bal, och vi har nyss plockat in fölen som var på utflykt utanför hagen, så jag får se om det blir reparation av staket också…

önskar alla russvänner ett gott nytt år!!!

Annons:
Reko
12/31/14, 10:57 AM
#1

God förmiddag! Efter några dagars vinter då vi passat på att använda släden så är nu föret sämre efter gårdagens töväder. Hästarna ska köras i vanlig ordning och unghästarna har gått för kälke och det går bra. Några ska nu få gå vidare med rockard även om de får dra kälken också.

isla
12/31/14, 1:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God eftermiddag. Efter en supertrevlig middag med bästa vännerna igår var vi alla helt utslagna och somnade tidigt allihop och sov även länge i morse. Tur för mig att jag inte måste gå ut till stallet varje morgon, utan att det finns andra som sköter den biten. :) Idag ska granen ut; orkar inte med det barrande monstret mer! Stallet och alla hundar ska få dagens skötsel också och ikväll blir det nyårsfirande med goda grannar. Gott nytt år till er alla! I morgon är det ett nytt år med nya nyårslöften och utmaningar. ;)

Upp till toppen
Annons: