Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 727 ggr
StuteriSolo
11/8/14, 9:57 AM

Godmorgon 14-11-08

God morgon i landet!

Mulet och grått här uppe, sisådär 6-7 minus och det har kommit ner säkert 1 mm snö under natten. Planen för dagen är att baka inför svärmors 80-års kalas imorgon, göra klar den fantastiska höhäcken och köra Saras ettåring en sväng i släpet då vi ska iväg på clinic med henne nästa helg. Få se om vi hinner ut med några andra hästar också…

Annons:
isla
11/8/14, 10:30 AM
#1

God förmiddag. Efter en intensiv vecka står städ och tvätt på schemat. Väntar valpar i nästa vecka så ska förbereda det sista inför det också och förhoppningsvis orkar/hinner jag rida idag, något jag fått prioritera bort sista tre dagarna pga tidsbrist. Trevlig helg till er alla ute i vårt avlånga land!

Impulz
11/8/14, 11:30 AM
#2

God förmiddag ute i landet! Grått och +1 ute, inte det muntraste vädret precis… Förra helgen körde jag mina sista lopp, nu är jag pensionär! Så nu är travkarriären över även för mina russ. Qruella Dar åkte till Eva på stuteri Sunnanäng i veckan för att betäckas med Karsk 525 nästa år. Har man inte möjlighet att betäcka själv så får man låna ut… Hyper och Valkyria ska jag köra sportkörning med hade jag tänkt men först måste Hyper bli frisk. Vi får väl se vad de tycker om mattes ideer. Sune är pensionär, men han får nog vara med lite på ett hörn han oxå! Idag blir det bara till att motionera hund och fixa stallet, för jag jobbar EM/kväll. Ha en trevlig lördag gott folk!

Reko
11/8/14, 6:23 PM
#3

God kväll! Det har varit en intensiv dag med körning av två hästar, tömkörning av tre, höhämtning, besök av en russägare och firande av en födelsedag.

garrilina
11/9/14, 1:14 PM
#4

#2 Kommer sakna dig/er på banorna nästa år, då blir det vår sista säsong.

Upp till toppen
Annons: