Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 473 ggr
StuteriSolo
10/16/14, 10:46 AM

God förmiddag 14-10-16

God förmiddag i landet!

Idag är det vinterkyla, sex minus ännu, och himlen är blyertsgrå, snömolnen hänger lågt, även om det är några enstaka små hål med blå himmel emellan. Så dagens plan blir att städa in marsvinen klart innan hovslagaren kommer och vinterskor två av shettisarna. Igår fick två av russen vinterskor, sedan är det bara två kvar som ska vara vinterskodda, *puh*

Nej, nu sätta litet fart ute tror jag, behöver såga upp mer av veden som ligger i en tjusig hög mitt på gården också.

Annons:
Reko
10/16/14, 10:53 AM
#1

I morgon väntar veterinärbesök. En dräktighetsundersökning och en ID-beskrivning. Fölet ska ju ha pass! Är hon dräktig väntar ett sent föl men hellre det än inget alls. Är hon tom åker hon tillbaks till sin ägare.

sandra75
10/16/14, 2:51 PM
#2

här på västkusten ösregnade det hela natten och har regnat till och från under dagen :p och väderprognosen för kommande 10 dagarna ser inte mycket bättre ut, ja så var hösten här :p Igår red lilltjejen lektion på Russet, det gick bra och jag var imponerad att hon kämpade på i regnet. Idag får det bli en uteritt med galopp, för att få upp värmen och springa av lite av maten ;)

Upp till toppen
Annons: