Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 802 ggr
isla
2014-09-25 08:13

God morgon 14-09-25

Regnig torsdag morgon börjar iaf ganska varm. 7 grader ute istället för nollgradigt som det var igår morse. Skönt, gillar inte kylan och redan på 7 grader är det på tok för kallt för min del, så nollgradigt tycker jag vi skippar. Här börjar dagen med besök av rörmokaren. Upptäckte igår när jag kom hem att jag har en vattenläcka från ett element som det tydligen gått hål på så blir till att byta det. Sedan ska det förhoppningsvis fungera smärtfritt. :) Dagen i övrigt bjuder på studier. Tenta måndag morgon!

Annons:
Egedal
2014-09-25 08:47
#1

Godmorgen. Her det gråt og små regner. I dag står den på arbejde fra kl. 8-22. Så der bliver ikke tid meget andet.

StuteriSolo
2014-09-25 18:52
#2

God kväll i landet!

Varit på utbildning hela dagen, och sedan var det ridlekis och under tiden gjorde Sara och Anton mat, nu blir det kvällsfodra i lösdriften, skänt att tjockishästarna kan gå ute på betet ett tag till 😃

garrilina
2014-09-25 22:13
#3

God kväll! Här avrundade vi dagen efter jobbet med att åka in till Hagmyren med 2 av ponnyerna, den ena skötte sig och den andra var bara jobbig i dag. Skulle dessutom inte gå på transporten när han fick åka hem heller, var tydligen inte hans dag i dag. Sen middag och sen det sista i stallet. Har varit rejält kallt på nätterna nu i ett par dagar få se vad termometern visar i morgon bitti.

Nu blir det sängen för mig och ladda för sista arbetsdagen denna vecka.

Upp till toppen
Annons: