Annons:
Etikettallmänt
Läst 1612 ggr
Tisana
9/23/14, 12:49 PM

Hästbutiker undersökning

Hej! Jag tänkte göra en lite undersökning om var i Sverige som det eftertraktad hästbutiker. Finns ju butiker på många ställen men skulle vilja veta var det verkligen saknas butiker (till mitt eventuella UF-företag). Vet du var eller saknar du en hästbutik i din stad skriv gärna var! Vet t.ex. att det eftertraktas hästbutiker i Visby. Du kan också skriva om det finns några speciella produkter som du har svårt att få tag i. Tacksam för svar!

Annons:
PernillaJ
9/23/14, 1:54 PM
#1

#0 Men Gotland har ju en toppenbutik, Dahrve Trav- & Ridsport som håller till i Träkumla 7 kilometer söder om Visby. Dessutom har Dahrve en mindre shop inne på travbanan Skrubbs, i Visby. http://www.dahrve.se/egensida/var-finns-vi/14

Lycka till med din undersökning.

Tisana
9/24/14, 10:54 AM
#2

#1 okej tack, visste inte att det fanns butik där! Någon annan som har något förslag?

sjofreden
10/3/14, 1:10 PM
#3

Jag tycker faktiskt att det på de flesta ställen saknas butiker som har BRA saker till små ponnys (tex travutrustning, skor och andra beslag eller bra sadlar). Vi vill inte bara ha gulli-gull rosa och blingbling huvor……

sandra75
10/3/14, 1:14 PM
#4

ja och framför allt utrustning till mindre som ex tömkörningsgjordar, körutrustning, mm.

sandra75
10/3/14, 1:15 PM
#5

Fast skulle jag satsa på hästföretagande skulle jag nog mer satsa på att tillverka produkter än att sälja dem ;)

Tisana
10/10/14, 9:11 AM
#6

Bara idé med produkter till mindre hästarna! Får fundera vidare på den idén.

Annons:
MagganS-B
10/10/14, 10:28 PM
#7

Dahrves i Visby var bland dom första som hade riktig utrustning till ponnytravare! Har fortfarande stor sortering av allt för ponnyer!

Upp till toppen
Annons: