Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 980 ggr
karisma
9/23/14, 7:28 AM

God morgon 2014-09-23

Morgon på er
Här i Roslagen blåser det bra men solen har tittat upp efter allt som kom från himlen igår. Har sett på andra forum att frosten gjort sitt intåg hua.
Idag blir det en vanlig djur dag samt lite närkontakt med damsugaren nu när fåglarna flyttat in
ha en bra dag där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
Egedal
9/23/14, 8:12 AM
#1

Godmorgen. Tilbage på jobbet efter helgen. I lørdags var vi på Russ-kul, det var  som altid en super dag. En stor tak til Sara Rosqvist & Co. som orker at lave det.  Vi deltog også i Drop-in udstilling med Trivsam, som blev Res. BIS med flotte 41 point - hans bedste til dato. 

I må alle have en god dag

Lena90
9/23/14, 9:32 AM
#2

God morgon. Här skiner solen just nu men frost har det varit inatt, ca -1,8 grad. Har varit bortrest i tio dagar, kom hem i lördags och i söndags var det riksutställning med min fjording. Men nu är det lugnare tider och tillbaka till rutinerna :) Morgon pyssel med djuren avklarat. Ska iväg till min mamma och hämta hem min andra omgång brahma kycklingar som hon har hjälpt mig kläcka fram då det inte blev något när min ena höna var ruvsugen. Så nu har jag tio små söta kyckingar :)

Carpe diem!

garrilina
9/23/14, 9:33 AM
#3

God förmiddag! Frost och frysen vattenslang i morse, kontrast mot förra veckans 20 grader på dagen och runt 8 på nätterna.

Har varit in på jobbet och haft en lektion men eftersom niorna har praktik så har jag inga lektioner förrän kl 14. Så nu tänker jag fixa stallet så är det klart när jag kommer hem i em.

Ha en bra dag!

lil-sis
9/23/14, 9:47 AM
#4

Kallt som attan här med. Har bara mitt seniorruss kvar hemma och igår stod pälsen rätt ut på henne :-D Men skönt för henne att slippa värmen, hon har sett lite besvärad ut.

StuteriSolo
9/23/14, 3:07 PM
#5

God eftermiddag i landet!

Här har det varit full fart sedan morgonen, minus fem när jag var ute och fodrade hemmahästarna, och nu är det inte många varmgrader och så blåser det rejält. Känns nästan som att man kanske måste skruva upp värmen inne som varit avstängd ett bra tag. Ridlekis senare i eftermiddag, och eftersom jag varit till kiropraktikern idag så ska jag inte ut och leka med några hästar annars.

Upp till toppen
Annons: