Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 408 ggr
karisma
9/22/14, 6:47 AM

God morgon 2014-09-22

Morgon till en ny vecka som i Roslagen startar med regn. Detta oväder har holt på sedan 19 tiden igår kväll så idag flyter allt fram Idag blir det en snabb tur till STHLM och lämna en starmotor(pv 54) för rep hem över Rimbo och köpa en repsats till vattenpumpen på traktorn  För att få ork till detta så åker jag förbi en kompis som är diakon i kyrkan och jobbar med de utslagna, där bjuds det på gofika och glada skratt trots deras  situationen

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
isla
9/22/14, 7:34 AM
#1

God morgon! Kall morgon, första morgonen denna höst jag verkligen känner "fy…". Längtar redan tillbaka till sommaren. Dagen tillbringas på resande fot och jag hoppas kunna vila/sova lite; efter två nätter utan sömn är jag halvt mörbulten.

StuteriSolo
9/22/14, 11:46 AM
#2

-4 i morse, så nu har jag plockat in allt från växthuset och måste nog städa in marsvinen också tror jag. Växlande molnighet med övervägande solsken är det i alla fall, och Sara är på första praktikdagen hos en travtränare. Shettisarna får jobba i eftermiddag när det kommer barn och rider, annars är det nog mest nödvändigt att städa inne tror jag… Fast jag skulle behöva ut en tur i skogen, eftersom det inte är jakt idag.

Upp till toppen
Annons: