Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 624 ggr
karisma
2014-09-18 07:31

God morgon 20140918

Morgon på er där ute i russvärlden Kanske dags att ta upp denna tråd igen, så händer det lite på denna sida

Ha en bra torsdag på er

Malin

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
isla
2014-09-18 08:56
#1

Godmorgon. :) Ja, kanske det. Något måste hända, jobbar på det iaf. Här i Norge började dagen med gråväder, men verkar som att vi kan få sol trots allt. Vore underbart med ännu en varm höstdag!

trolldalen
2014-09-18 09:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon!

Här i Sollefteåtrakten har vi fortfarande tung dimma men tror solen visar sig ett tag senare på dagen. Har haft några  veckor ledigt, har valt att bara"slappa" hur man nu kan göra det med tio hästar på gården…men lite återhämtning blir det iaf.

Njuter av alla mina russ flickor! mest energi tillbaks ger dom små "drottisarna" båda väldigt lika i sätt och psyket. Årets miss vart att treåriga Alba inte kunde premieras på Wången pga förkylda hästar…menmen tar igen det nästa år istället.

Ha en skön torsdag ute i landet!

Foto: Trolldalens vivvi och Trolldalens Inez

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Egedal
2014-09-18 09:21
#3

Godmorgen. Her i min del af Danmark skinner solen og meteorologerne lover + 20 grader.  Dagens skal bruges til arbejde og i aften skal der powerwalkes 7-8 km og mon ikke det bliver lidt hest også. 

En god dag til Jer alle 🙂

Julie

StuteriSolo
2014-09-18 10:02
#4

Godmorgon i landet!

Här ligger dimmolnen tunga över bygden ännu, men förväntar mig solsken idag igen. Här ska plockas upp litet mer nedfallna träd och sedan får jag se vad som hinns med, ridlekis i eftermiddag iaf, så shettisarna får jobba litet.

MagganS-B
2014-09-18 10:55
#5

God Middag! En helt fantastisk sommardag här på Gotland! Vid 7-tiden i morse låg dimman tät, men nu är det mer än 20 grader varmt! Äppelplockningen fortsätter…..

VeronicaP
2014-09-18 18:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God kväll här i Halmstads trakterna har det varit en härlig sommardag ;)

Amanda och jag åkte upp till hingstarna i det fina vädret och hälsade på dem på betet , de är så nöjda på sitt bete och vill inte komma hem ännu ;)

Annons:
garrilina
2014-09-18 21:33
#7

Roligt att den här tråden startat upp igen 😃Eftersom jag kikar in här nu så får jag önska god natt då.

Soligt och runt 20 grader på dagarna, dimma och bara 3 natten som var, verkar bli detsamma i natt.

Upp till toppen
Annons: