Annons:
Etikettköpes
Läst 1616 ggr
DaniAson
2014-09-09 19:11

Barn-, rid- och körponny sökes

Nu börjar vi så smått leta efter en ponny till vår familj. Ponnyn vi söker kommer främst vara äldsta dotterns ridponny men också köras av mig. Den bör vara trygg och snäll i all hantering, grundriden men behöver inte vara inkörd. Det viktigaste är att vi hittar en ponny med stabilt psyke som dottern kan känna sig trygg med och utvecklas tillsammans med.

Vi erbjuder ett hästkunnigt hem på egen gård med sällskap av andra hästar, mycket utevistelse och aktivitet. Valack eller hingst som kan gå med valack och unghingst är vad vi tänker oss. Sto kan eventuellt vara aktuellt om det är den rätta individen. Pris max 15000 kr.

Vi har inte bråttom med köpet utan vill hitta rätt ponny som kan få stanna hos oss i många år framöver. Om du har individen för oss så kontakta mig med info eller om du har frågor och vill veta mer om oss.

/Daniela

Annons:
Didimondra
2014-09-10 08:49
#1

Hej. Jag har en hygglig hingst på tio år som kan passa er. Kontakta mig så får vi pratas vid. Det är mitt första inlägg så jag vet inte riktigt hur detta fungerar. :-)

Gnistra
2014-09-11 07:54
#2

Har en 3-årig -val till salu, han är körd och riden i skritt o trav o lite i galopp. en trevlig kille som vill alla väl och älskar att vara med i vardagen. Han har syskon som travat under 2min bla.

DaniAson
2014-09-12 22:13
#3

Tack för ditt svar Gnistra! Har du bilder eller film på din valack?

Didimondra
2014-09-15 00:38
#4

Hej igen! Min hingst är riden och kommer att ridas och förhoppningsvis tävlas av en elvaårig tös under vintern. Han är juste i all hantering, lätt att lasta och resa med. Han är påbörjad inkörning och tyckte inte det var något konstigt. Positiv och glad kommer han alltid i hagen. Jag berättar gärna mer men är tacksam för ett meddelande om det inte är vad du letar efter.

DaniAson
2014-09-15 08:36
#5

Didimondra, jag har försökt kontakta dig via meddelandefunktionen två gånger. Har du ej fått något meddelande? Har du några andra kontaktuppgifter i så fall? Mvh Daniela

Didimondra
2014-09-15 10:33
#6

Hej! Har prövat att skicka ett meddelande. Se om det kommit fram! Vänliga hälsningar och så hörs vi igen!

Annons:
Didimondra
2014-09-15 10:36
#7

Hej igen! Jag har skickat ett meddelande- se om det kommit fram! Vänliga hälsningar och så hörs vi igen!

silarp
2014-09-25 08:53
#8

vår "gamla" idan är till salu, hon är en kanonponny för både ridning och körning,. hon är till salu nu såg jag!
Finns i Oskarshamn, stamboksförd m 39 p, visad m 41 på utställning, 4 avkommor varav 1 klass 1a och två diplomston.
16000 inkl utrustningen…
Ängens Ida heter hon.
PMa eller svara här för ev kontaktuppgifter.

DaniAson
2014-09-26 11:15
#9

Tack för tipset! Såg annonsen på FB. Ska kolla upp det.

Upp till toppen
Annons: