Annons:
Etikettsäljes
Läst 854 ggr
tearsofmemories
5/7/14, 10:57 AM

Trevligt kval klart sto säljes !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min fina ponnytravare med kapacitet för att gå under 2 min säljes!

 Är redo för att kvala in för ponnytravet igen! Pga. Att det inte fungerar med nuvarande fodervärd är hon åter aktuell för utlåning o senare köp. 

 Juliett Ljusfux sto född 2004, 128 cm 

e. Tejas Monzun u. Junett ue: Julit 

 Volt: 2,13,1 Auto: 2,08,6 

 Juliett är en riktig fin 10 åring med mycket egen vilja och temperament. Älskar att träna och tävla trav, även om hon kan vara lite för het och nervig ibland. Tar man det a lugnt med henne går det bra. Trevligt sto med stor kapacitet för att gå en bra bit under 2 minuter, då hon tränat dessa tider. Hon behöver bara tiden för att mogna och komma in i de snabbare tiderna lite bättre. 

Har eksem, dock lindriga som knappt märks om man håller efter. Lite bråkig vid skoning, men tar man det lugnt och har tålamod funkar det. Samma sak vid lastning. 

Ställdes ut under 2010 och fick 40 poäng. Blev även bäst i klassen, bäst i rasen, champion sto och reserv best in show. Avelsvärderad med 39 poäng och GII sommaren 2011. 

Är inriden. Kan även tänka mig att lånas ut till ridning o körning. 

Lina 0730719959 eller maila linasjoberg90@hotmail.com. .

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Teja-Bea
5/7/14, 12:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Juliett's sida på Blå basen

Juliett har 4050kr insprungna och står därmed fördelaktigt inne i lopp med penninghcp.

Fadern Tejas Monzun 532 har fått 43p och blivit BIS på Guldruss Skansen. Helbror med bla Tejas Monita rek.1.46. Monzun är bla far till Drömmer Lu Art, Finlands seggerrikaste 5-åring 2013.

Modern Junett 3544 är mor till fina förvärvaren Timon 533 som lämnat flera duktiga travare och även gått på Lojsta Hed.Momrmors far är travmatadoren Dröm 131.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

min_hast
6/12/14, 3:33 PM
#3

gäller anonsen fortfarande?

orangeh
6/13/14, 6:14 PM
#4

Åh vilken fin tjej!

Upp till toppen
Annons: