Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 683 ggr
trolldalen
2014-04-19 09:50

God morgon 2014-04-19

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon ute i landet eller snarare förmiddag, för oss som är uppe med tuppen. Några minus grader i natt men ser ut att bli en fin dag. Dagens jobb är att måla ute boxarna in och utvändigt. Min stall byggnad vart klar för en vecka sedan, känns otroligt skönt att ha boxar till ponnysarna igen. Nu väntar jag på länstyrelsen att dom besiktar byggandet innan jag får börja använda den.

Här växer magarna på Beata och Ise, rejäla kulor har båda! Blir både med glädje och vemod att få se vad Drott lämnade efter sig.

Ha en trevlig och glad Påsk!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Annons:
Lena90
2014-04-19 10:06
#1

God morgon i landet :) Här skiner solen och det var runt 7 grader imorse när jag gick ut till djuren, så ingen frost inatt :) Blir förmodligen att köra ut till ena hästen idag. Sitter och funderar på när jag kan ta hem Aurora och hennes kompis. Hoppas på att göra det i månadsskiftet någon gång. Det växer ute och är inte många nätter det är frost. Dom två har ju även gått på lösdrift i vinter så de borde klara av det här hemma med även om jag inte har ett färdig byggt vindskydd :) Ha en bra lördag och påsk russ Sverige :) #0 (är avundsjuk på dina fina uteboxar) ;)

Carpe diem!

garrilina
2014-04-19 11:02
#2

Glad Påsk !

Solsken med lite vind, alla hästar utsläppta och fodrade, nu stallpyssel ett par timmar innan middag hos pappa.

VeronicaP
2014-04-19 12:22
#3

God middag

Här skiner solen och de är riktigt varmt ute , helt underbart.

Idag är jag rätt sliten efter våran resa till Karlstad och tävling i påskbomben.

Ha en riktigt härlig påskafton

MagganS-B
2014-04-19 13:35
#4

# 0 Vilket fint utestall! Passar perfekt till ponnyer!

God Middag! Håller på i trädgården men tar en paus. Solen skiner, varmt och skönt, fågelsång och det doftar gräs!

Upp till toppen
Annons: