Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 678 ggr
trolldalen
2014-03-08 07:36

God Morgon 2014-03-08

Nu är vi redan en bit in i mars. Sitter på jobbet och väntar att klockan blir åtta så jag får åka hem och sova. Regnade rejält igår, så nu är snart all snö borta. Det som göms i snö kommer fram nu och då tänker jag på all hästskit! I torsdags beställde jag sex uteboxar från Myrby. Leverans blir om tre veckor. Känns bra! Skönt att veta att dräktiga stona får komma in och vila sista månaden innan fölning. Ha en bra lördag!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Annons:
Lena90
2014-03-08 11:55
#1

God förmiddag :) Här skiner solen och ca 8-10 grader varmt och det är underbart😍 Mindre underbart är att jag är stört förkyld men på bättringsväg, i torsdags kände jag mig knappt levande🤪 vilket gör det svårare att njuta av det vackra vädret.
Planen idag är att försöka åka till hästarna och göra de sysslor jag orkar med. Är inte ensam så finns annan hjälp med om det skulle vara så.
Trymod går just nu själv några dagar i en mindre hage för att den busen lyckades göra sig själv halt i boxen under en natt i veckan. Hur han har gjort är det ingen som vet. Var helt okej när han kom in och sen på morgonen linkade som bara den. Kollade han igår och då gick han mycket bättre men han får vara själv nu i helgen också.

#0 Har ni gjutit(?) platta innan då till uteboxarna?

Ha en bra lördag sverige :)

Carpe diem!

trolldalen
2014-03-08 14:37
#2

#1  Blir grusbädd under boxarna.

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Lena90
2014-03-10 21:35
#3

#2 Aha så man måste inte gjuta, det lät ju bra :)

Carpe diem!

Upp till toppen
Annons: