Annons:
Etikettförenings-klubbinformation
Läst 2056 ggr
ostsiv
2014-02-14 12:05

Nordruss

Jag har tänkt bli medlem i russavelsföreningen och lokal klubben Nordruss. Hur går jag tillväga ?

Annons:
MagganS-B
2014-02-14 14:42
#1

http://www.geocities.ws/nord_russ/

Länk till deras hemsida, sen fanns det en "knapp" där det stod "medlemsskap"! Enkelt! ♥

StuteriSolo
2014-02-14 20:04
#2

Nordruss är en vilande förening då intresset för att vara med i föreningen var i stort sett obefintligt, till slut fick vi inte ens ihop till en styrelse. Men finns det folk som är pigga på att engagera sig så är ingen ledsen för det! Maila mig eller Carola Guldhag i såfall!

Vimlan
2014-02-14 23:00
#3

Vilket område täcker Nordruss in egentligen? (Kvinnan med kollen)

God och glad Umebo och russägare som jag är, kan ju tänka mig att engagera mig om det finns fler intresserade.

//E

 http://jagochminbagge.blogg.se

StuteriSolo
2014-02-15 05:58
#4

Allt som är norr om Mälarruss område, typ halva landet

ostsiv
2014-02-22 17:29
#5

OK tack för svar.

ryttarn
2014-02-24 09:30
#6

#4 Och var går norra gränsen för Mälarruss?

Jag har ju tidigare varit med i Mälarruss men funderar på om det är det vettigaste nu när jag är Norrlänning och bosatt mig i Bollnäs. Kanske vi skulle sparka liv i Nordruss men med en något sydligare tyngdpunkt än tidigare?

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Annons:
Impulz
2014-02-24 10:51
#7

Jag är medlem i Mälar-russ, även om jag nog bor norr om Mälardalen, Gävle närmare bestämt.

ryttarn
2014-02-24 10:56
#8

#7 Då kanske det är lika bra för mig att göra det med…….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

entill
2014-02-24 12:58
#9

Som det blivit nu med ett vilande Nord-Russ, tycks Mälar-Russ område sträcka sig från Småland till Lappland. Att skaka liv i Nord-Russ vore ju ingen dålig idè. Var föreningen har sitt centrum spelar väl ingen roll. Hoppas tillräckligt många är villiga att engagera sig så att det blir mer aktivitet i norra Sverige.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

ryttarn
2014-02-24 13:41
#10

#9 Önskar att jag hade hur mycket energi som helst, då skulle jag gladeligen göra det. Just nu är det tillräckligt med att blåsa liv i Bollnäs Ponnytravklubb……. Men om någon annan drar lasset hänger jag gärna på och stöttar så gott jag hinner……

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

garrilina
2014-02-24 17:21
#11

Är också med i Mälarruss med 13 mil mer norrut än Impulz. Spelar väl egentligen inte någon roll vart man är medlem om man inte tänker vara "aktiv" medlem. Nackdelen är ju att det blir långt om man t.ex. ska vara med på årsmöten m.m.

ostsiv
2014-02-28 22:18
#12

#2 jag kan tänka mig ett styrelseuppdrag nu när vi avslutat ponnytravet och går över till avel :) finns ju fler här i mina trakter runt Östersund som kanske är intresserade. Finns ju hingthållare här ;)

Upp till toppen
Annons: