Annons:
Etikettsäljes
Läst 1515 ggr
susanne-s
2014-01-27 00:16

Azalea RS 5010

Jag undrar om det finns någon som är på jakt efter ett sto med toppen blod och extriör för avel.
Jag köpte in Azalea som ridponny till min barnverksamhet.
Jag som själv håller på med avel, på Shetland, tycker att Azalea är ett alldeles för bra sto för att bara gå här som ridponny.
Därför kan jag tänka mig att sälja henne då jag inte avlar på russ.
Kravet är att hon antingen används i seriös avel eller att hon kommer till någon som verkligen vill använda henne ordentligt som rid eller körponny.
Azalea är både riden och körd.
Barnen här har älskat henne då hon är väldigt snäll och pigg och positiv att rida. Går fint ihop med andra hästar i hagen. lätt lastad mm
Hon tycker det är obehagligt att bli skodd, har blivit det en gång. Tror att med lite träning så är det inga problem alls.
Hon är inte startad på travet. körd "klassiskt"
Hon visades på Rpafs utställning i höstas med BIR, BIS på 42 poäng
Hon är vaccinerad och välskött, går nu på lösdrift men kan även stå på stall. Hör gärna av er vid frågor.
Eventuellt kan jag låna ut hennes mage, om någon vill ta ett föl. Men då bor hon kvar här men att du väljer hingst till ditt föl.

Hör av er vid intresse. sbsoderstrom@gmail.com alt 0739 392666
Mer info finns på vår hemsida

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Annons:
MagganS-B
2014-01-27 15:32
#1

# 0 Blev lite konfunderad när jag såg RS framför numret…..RS är förbehållet shettisarna nämligen. Russen har bara namnet och stamboksnumret…..Här kan du se vilket russ det gäller!

susanne-s
2014-01-27 22:10
#2

ha ha förlåt, är lite Shetlandsskadad :-D

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

marmeladlennart
2014-04-25 23:04
#3

Finns hon kvar? :)

Carpedium
2014-04-26 01:08
#4

# 3 Azalea är såld !

Upp till toppen
Annons: