Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 903 ggr
trolldalen
2013-12-15 09:49

God morgon 2013-12-15

God morgon alla så här på tredje advent!

Här i mina trakter har vi åter fått 3-4 cm snö. Nu täcker den isen som vart efter sista stormen i torsdags, lite farligt för den ligger löst. Börjar vara less på denna vinter! vi har bara haft halka å elände snart i två månader. Önskar mig nu en riktig vinter utan stormar!

Årets föl växer och har blivit stora flickor, första vaccineringen är gjord. Det är så härligt att se samspelet i hästgruppen, dom äldre tjejerna Alba och Jemma "uppfostrar" dom små.

Ha en fin söndag!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Annons:
MagganS-B
2013-12-15 09:51
#1

God Morgon!

Kul att någon tog upp "God Morgon"-temat igen, har varit bortglömt ett längre tag…..

Här på Gotland har vi varmgrader, nästan vårväder, dimmigt och grått! Men lite snö kunde fått vara kvar, vi hade dock vitt och fint i ett par dagar…..

Ha en bra tredje advent alla!

Lena90
2013-12-15 11:32
#2

God morgon :) plusgrader här i söder och regn :/ Idag blir det att åka till pappa och titta till Aurora som står hos han och sällskapar vårat äldre welsh cob sto som blev själv innan i höst.
Igår fick Trymod löshoppa själv första gången utan Villemo som har åkt hem. Han tyckte det var super kul att springa omkring och leka men var lite skeptisk mot hindrena i början :P men skuttade sedan över :)

Carpe diem!

garrilina
2013-12-15 14:07
#3

Blir god eftermiddag från mig, sitter med lunchen just nu så den här dagen har försvunnit känns det som. Är i alla fall väldigt sen. Regn här ,bättre en snö just nu då Ivar ställde till det lite för oss. En halv vägg och hörnet på utedriften blåste iväg ett antal meter, så ingen tyngd på det taket innan det är fixat. Blev till att fixa till 4 boxar åt dem i pannlampans sken. blev 23 timmar utan ström så det var rätt kallt i huset i går morse.

Trevlig tredje advent!

karisma
2013-12-15 16:44
#4

God eftermiddag på er

Roslagen är åter en dypöl, klarat mig bra från stormarna Idag regnar det och är +8 så det blir till att vara inne Hoppas vi kan få lite kyla så det fryser sedan vill jag ha snö just i den ordningen Tack

Sköt om er där ute

#3 Fy så tråkigt när vädret ställer till det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Upp till toppen
Annons: