Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 834 ggr
StuteriSolo
2013-05-16 07:30

Godmorgon 13-05-16

Godmorgon i landet!

Strålande solsken, det tackar vi inte nej till!! Ett och ett halvt dygn utan regn, jihoo!!!

Idag fortsätter vi med vårt ombyggnadsjobb i stallet. Nästa alla marsvin fick flytta till uteburarna igår, en låda kvar med honor och ungar, men de får sitta i en gallerbur i stallet. Sedan montera ner hela inredningen i smådjursrummet och riva ut den biten av golvet också.

Få se om det hunnit torka på vår ridplan, och om jag hinner rida någon ponny idag. Westerntävling om mindre än två veckor så litet träning kan ju vara på sin plats 😃

Annons:
karisma
2013-05-16 08:10
#1

Morgon på er

Strålande sol och varmt när man gick upp idag +6, men det har redan stigit till +15 i solen. Idag fortsatt hag jobb så länge kroppen vill vara med det går ju så lätt när vädret är med en Lite föreningsjobb får avsluta kvällen

Njut av vädret där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Gnistra
2013-05-16 08:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Go morgon!

Här skiner solen och det är lugnt, just nu!

OkiDoki har nu börjat sin betäcknings säsong och det kan bli flera ston än förra året i antal, om förfrågningarna stämmer… tja jag håller tummarna hårt för det.  Själv börjar jag svensson jobbet vid 13.00 och nu innan lite bokföring och annat pyssel för lantbrukets räkning.

Hoppas att ni alla har solen på besök!

Tictac kollar in hur skottkärran fungerar!

MagganS-B
2013-05-16 09:14
#3

God förmiddag alla…..

Här skiner solen och det är varmt ute. I dag skall trädgårdsmöblerna ut, i alla fall dom på verandan…..övriga lär oljas innan det blir "utsläpp"! I morgon åker Linngo på hingstbete, skall bli skönt att bli av med den lille pajasen, han är jättesnäll, men har en del hyss för sig!

Ha en bra dag!

garrilina
2013-05-16 18:04
#4

God kväll! Här skiner solen och Dixy bess har äntligen fölat. Stod ett litet fuxsto i hagen när jag kom från jobbet. De 2 hemmavarande manliga fölvakterna hade inte märkt något 😂

C
2022-07-29 02:52
#5

#4: Hej
Jag undrar om du har något russ som du kan tänka dig att låna ut på foder? För ev senare köp
Ponnyn ska vara stabil med ett bra psyke. Ej fång, exem eller liknande Mvh Caroline

C
2022-07-29 02:52
#6

#3: Hej
Jag undrar om du har något russ som du kan tänka dig att låna ut på foder? För ev senare köp
Ponnyn ska vara stabil med ett bra psyke. Ej fång, exem eller liknande Mvh Caroline

Annons:
C
2022-07-29 02:53
#7

#4: Hej
Jag undrar om du har något russ som du kan tänka dig att låna ut på foder? För ev senare köp
Ponnyn ska vara stabil med ett bra psyke. Ej fång, exem eller liknande Mvh Caroline

C
2022-07-29 02:53
#8

#3: Hej
Jag undrar om du har något russ som du kan tänka dig att låna ut på foder? För ev senare köp
Ponnyn ska vara stabil med ett bra psyke. Ej fång, exem eller liknande Mvh Caroline

Upp till toppen
Annons: