Annons:
Etikettsäljes
Läst 2330 ggr
rebeccajansson
5/2/13, 5:46 PM

Nya Hästtäcken Säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer följande täcken som bara ligger i stallet och skräpar. De flesta har aldrig använts & är helt nya! Ge gärna bud via pm.
OBS! Samtliga finns på Gotland så frakten står köparen för.
Täcken kan tas med till Vällingby (Sthlm) den 24 maj.
pma eller mejla rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com

Täcke 1:
Fleece med hals av märket Horsepool. Marinblått/röd med vit & blå kant. Passar stort russ/ev litet varmblod. Lite lagat invändigt dock inte synligt.

Annons:
rebeccajansson
5/2/13, 5:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Täcke 2:
Fleece Gul med röda & svarta ränder samt svart kant. Köpt på Granngården. Stl 135cm. I Nyskick.

rebeccajansson
5/2/13, 5:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Täcke 3

Regntäcke av märket Landa (Standard Lite) färg Storm blue/tan/choc

Stl 115cm. Nypris 898:-  Alla lappar finns kvar. Helt ny & ligger i originalförpackning!

Säljes till Högstbjudande!

rebeccajansson
5/2/13, 5:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Täcke 4

Fleecetäcke i färgerna creme/mörkblå. Märke Jacson Rug Collection. Stl 115.

Helt Ny, aldrig använd!

rebeccajansson
5/2/13, 5:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Täcke 5

(finns i två storlekar)
Fleecetäcke i färgerna Black/camo med stjärnor. Köpt på Granngården/Lantmännen. Finns i stl 145 samt 125.

Nypris 199:- Är helt nya & i mkt gott skick!

rebeccajansson
5/2/13, 5:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Täcke 6
Fleece Marinblått med kryssjord i babyblå/grå & svart färg. Samt vitt tryck text KANALJE 591s LOPP Gotlands Russtravklubb. Märke Hansbo Sport. Passar Russ.

Endast använd i segerdefilering. I mkt Gott skick!

rebeccajansson
5/2/13, 5:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Täcke 7

Regntäcke stl 105 ljus/mörklila rutigt med mörkblå kant. Helt ny. Aldrig använd. Ligger i originalförpackning. Märke Riding House.

Säljes till Högstbjudande.

Annons:
[Matildas]
5/2/13, 7:05 PM
#7

vad roligt, va ni med i ett travlopp som hette kanalje? När de va olika hingstar som sponsra de olika loppen? :) Min kompis mamma och hon ägde honom förut och jag var nämligen med när de loppet kördes :)

rebeccajansson
5/2/13, 7:33 PM
#8

Det brukar vara gdk hingstars ägare som sponsrar loppen ibland på Gotland. Jag har vunnit Bonds lopp en gång i tiden. Hästen är såld som vann detta täcke förra året.

[Matildas]
5/2/13, 8:04 PM
#9

Jaha! Aja vilket som va dom då med å sponsra kanaljes lopp. Och du har ju täcke där ifrån så tror du hade vunnit de loppet, men men ;)

rebeccajansson
5/2/13, 8:16 PM
#10

Det var min syster som vann med min häst. Åsa Lundqvist hette hon som ägde Kanalje & sponsrade loppet då. Nu ägs han av Gerty Dahlblom Jonsson.

[Matildas]
5/2/13, 8:32 PM
#11

Okej okej, jo precis!

Upp till toppen
Annons: