Annons:
Etikettsv-russavelsföreningen
Läst 1341 ggr
kristina-axtorp
3/7/13, 5:45 PM

Funktionärer till rasmonter på Grevagården

Nästa helg 15-17 mars är det avelsvärdering för hingstar av raserna ardenner, nordsvensk brukshäst och gotlandsruss på Grevagården.

Som brukligt är kommer vi ha ett tält som vi delar med de andra raserna och det ska bemannas. Vi har redan några som hjälper till men det vore roligt om några till vill hjälpa till. Det handlar om 1-2 timmar per pass - är vi många som delar på sysslan så blir det inte så svårt att bemanna. Vi kommer stänga tältet varje dag inför kritiken.

Är du intresserad av att hjälpa till så kontakta mig, här eller via mail: kristina@axtorp.se eller 0709-223710 så snabbt som möjligt!

Väl mött på Grevagården!

Annons:
Reko
3/12/13, 9:09 AM
#1

På fredagen är jag liiiite upptagen och om jag får se de nordsvenska 4-åringarna på lördagmorgonen så ställer jag upp i montern om det behövs resten av lördagen och även söndagen.

savrarpstuteri
3/12/13, 3:35 PM
#2

Hade jag gärna gjort men tiden räcker inte ens till att komma och titta och på plats heja fram Engelbrektssonen 🙂! Men vi önskar honom och givetvis alla andra lycka till !

Reko
3/14/13, 11:05 AM
#3

Jag blev lovad ett schema för tjänstgöringen men inte sett till något på mailen. Jag mailar dig Kristina ifall det blev något fle med adressen!

Upp till toppen
Annons: