Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 738 ggr
Gnistra
3/1/13, 7:51 AM

God Morgon! 130301.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!

Här är det solsken men lite blåsigt och de hotar med snö/slask från ovan. 

 Har en dag med ridhus,  handla div och russ-hingst pyssel i Fardhem inför söndagens äventyr, framför mig och hoppas få lite lugnt i kväll.

Hoppas att får tillgång till lite sol i dag!
Foto: OkiDoki och Felicia.

Annons:
StuteriSolo
3/1/13, 8:14 AM
#1

Godmorgon i landet!

Ordningen återställd, minusgrader igen. Det snöar och blåser, men det ska sluta blåsa och solen ska komma fram, det ser vi fram emot.

Igår slutade det äntligen blåsa halv storm, men då började det hällregna istället, inte kul alls..

Så får se om vi verkligen lyckas ta oss ut idag då! Vi hade planerat att göra massa med hästarna under veckan, men med nästan storm var det bara att lägga ner.

Nu frukostdags och sedan får vi se vad jag hittar på. Finns alltid att göra vid datorn, och stallet är inte skottat och jag behöver klyva ved

[Croneld]
3/1/13, 10:27 AM
#2

Hej! Här blåser det lite med och ska väl göra det hela veckan. Nu snöaregnar det med, eller vad jag ska kalla det.

På russfronten är det inte så mkt nu. Susscrofa är dräktig och magen börjar växa, nu är det bara tre månader kvar till fölning. Det känns ju alltid så konstigt när vi har mkt snö  att hela naturen ska ändra sig snart och förvandlas till ett "paradis" med grönska och värme.

Åringen Franka blir led lite då och då men vill inte vara så sällskaplig, bara när hon själv vill. Att bli borstad är hon måttligt road av. Hon växer så det knakar och ser för kul ut.

Lite nyfiken är jag på helgens avelsvärdering på Gotland.

Ha en bra fredag!

Upp till toppen
Annons: