Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 964 ggr
Reko
2/26/13, 8:43 AM

God morgon 26/2 2013

Kallt och klart, liksom det var redan i gårkväll. Jag blev lite sen så treåringen fick trava sista biten i månsken. Helmånen sken sedan hela natten… When the moon hits your eye, like a big pizza pie, that's amore Hm, skulle vara lockande med slädparti i fullmånens sken.

Annons:
StuteriSolo
2/26/13, 10:21 AM
#1

God förmiddag i landet. Här har vi halv storm och massa plusgrader. Såg ju så fint ut med solsken, men jag vet inte hur kul det är att ta ut hästarna idag, hoppas det lugnar ner sig i eftermiddag. De sportlovslediga flickorna lär ju inte stiga upp förrän efter lunch så…

MagganS-B
2/26/13, 11:45 AM
#2

God Middag!

I dag lyser solen med sin frånvaro och det är lite disigt i luften och drar snålt…..på radion sa dom att det var sol, undrar var? Har dammsugit upp en massa flugor som vaknade och dog i går i solskenet, dom typerna sitter inklämda överallt! Alla pållarna är ute som vanligt, när det närmar sig 4-1/5-tiden står dom vid grinden och vill in…..kvällsmaten drar! Det är i alla fall inte för värmns skull dom trivs i stallet, kanske för att det inte blåser där😉!

Ha en bra dag alla sportlovsfirare och andra!

trolldalen
2/26/13, 12:18 PM
#3

God Dag!

Inne på min natt vecka, vaknade halv 12. Här är solen! och blåsten också.

Suvränt med hönäten en sådan dag, höet hade nog blåst ut från hagen.

Vi har haft en kanon vecka med kalla nätter och soliga dagar med 4-6 plusgrader. Snön sjunker snabbt och det börjar bli ishalka i hästhagen men vad gör det bara vi får vacker väder.

Ha en bra tisdag!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Upp till toppen
Annons: