Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 760 ggr
trolldalen
2/19/13, 12:11 PM

2013-02-19

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Dag!

-5 å lite snöflingor i luften. Skönt när det ljusnar strax efter halv sju, fåglarna kvittrar och snart slut på denna månad, vi går mot ljusare tider.

Hästarna har i en vecka gått i samma hage tillsammans. Har ju haft problem med min nordis Kurt som har hatat Beata ända sedan den dagen hon kom hit till gården. Har flera gånger provat sätta ihop dom med resultat av att det har varit "jakt och slakt" från Kurts sida mot Beata. Så det har varit skilda hagar med två olika grupper. Det har blivit dax för Jemma å byta hage å i samma veva fick "tanterna" (Beata och Ise) följa med i andra hagen. Plötsligt är allt lugnt! Kurt bråkar inget och har varit så en vecka. Äntligen får alla gå i en stor grupp, tillsammans. Är så glad😃

Ha en fortsatt bra tisdag!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Annons:
StuteriSolo
2/19/13, 5:51 PM
#1

God kväll i landet!

Här har vi haft fantastiskt fint väder, jag och Sara har varit ut en runda med fetknopparna nu på eftermiddagen. Det är så skönt att det inte är mörkt förrän nu!

Nu ska jag fara och handla, för det var visst litet tomt i skafferiet upptäckte jag när jag tänkte börja med middag…

Upp till toppen
Annons: