Annons:
Etikettutställningar
Läst 1424 ggr
silarp
2013-02-05 20:00

Riksutställning/blåbasen?

tråden om riksutställning/generalmönstring där det längst ner diskuterades om det var inlagt i blåbasen var låst idag…
Sista inlägget påpekar att det ÄR inlagt… men det är det inte.
Inte på min Vildhallon iaf.
Varför låstes tråden? och vart är svaret?

Annons:
juventus
2013-02-06 11:47
#1

Inte på mina tjejer heller Stjärnklar och Stjärnsaga. Undrar också??

Reko
2013-02-06 14:29
#2

Generalmönstringen är inlagd i alla fall!

silarp
2013-02-06 14:42
#3

…jo…..men inte det andra…

VeronicaP
2013-02-06 20:03
#4

Nä utställningen är inte inlagd , inte på mina i alla fall

silarp
2013-02-07 06:21
#5

finns det inte nån registrator eller annan ansvarig för området som kan svara på NÄR det kommer in i blåbasen här på sidan?
Vem är det som brukar se till att det blir inlagt där?

Tittut
2013-02-07 12:49
#6

Med risk att anses vara petimetrig vill jag åter vädja till er som har frågor av den här typen, att vända er direkt till Svenska Russavelsföreningen.

Gotlandsruss i fokus är inte en sida som administreras av Svenska Russavelsföreningen, även om det är personer som är delaktiga här, som också har uppdrag inom SvRAF.

Frågor som rör SvRAF och dess verksamhet bör alltid i första hand ställas till ansvarig inom  föreningen, och inte på ett diskussions- och intresseforum som detta är. Självfallet finns det inget som  säger att man inte kan göra det, men chansen att ni får ett korrekt svar i rimlig tid, är större än att vänta in ett svar här.

Jag säger det inte för att skriva någon på näsan, utan som en hjälp för er att få svar på det ni söker.

För att ändock svara på frågan, så är det Svenska Hästavelsförbundet som ansvarade under 2012 för att lägga in resultatet för avelsvärderingarna, vilket också är gjort. Generalmönstring är ett avelsvärderingstillfälle, därför finns de med.

Riksutställningen är en vanlig utställning, och där ansvarar arrangören att rapportera in resultaten till Blå Basen. I detta fall var det Öst-Russ, så jag uppmanar er att vända er till Öst-Russ styrelse, för att höra med dem varför resultaten inte är inlagda.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
silarp
2013-02-07 13:37
#7

Men så bra!!!
Tillslut gick det att få ett svar iaf!!!
Nä, jag håller med, jag kan oxå tycka man ska vända sig än hit och än dit, men å andra sidan finns här väldigt ofta det mesta annat att hitta just HÄR, så jag kan tycka att det kanske ändå inte är helt FEL att testa…. Jag menar… såvitt jag har förstått, så ÄR ju många av ansvariga inom gotlandsrussföreningen även här….?

HÄR och DÄR!!!

silarp
2013-02-08 11:08
#8

Nu har jag fått beskedet att det kommer att läggas in när annat arbete som prioriterats före, är klart….
alltså inte bortglömt,utan när tid finns, ska det läggas in.
Så vi får vänta lite till….

har vi väntat ett halvår kan vi väll vänta ett tag till kanske…

Upp till toppen
Annons: