Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 619 ggr
StuteriSolo
2013-02-03 10:41

God förmiddag 13-02-03

God förmiddag i landet!

Idag har vi fantastiskt vackert väder, och tjugo mnus, så jag vet inte om det blir så mycket hästande idag inte…

De i lösdriften står och solar och de som varit inne äter för brinnande livet.

Ska se om jag rymmer min klädställning i rummet med hästgrejer, då borde jag närma mig klar Skrattande

Annons:
garrilina
2013-02-03 11:04
#1

Strålande sol och just nu ett par minus, härligt. Ska vara ute hela dagen i dag och njuta. I morgon blir det inne hela dagen igen oavsett väder då en ny arbetsvecka startar.

Ha en bra söndag!

VeronicaP
2013-02-03 12:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God middag

Idag är man lite sliten efter en liten tur upp till Norrköping och hem igen fredag till lördag. Hämtade hem fina Tigerlilja och Cronelds Gloria. och fick samtidigt lite natta prat med Cicki alltid trevligt att träffas , tyvärr lite kort tid bara.

Så idag går Tigris och Gloria ihop med de andra 2 Micklas barnen.

Var riktigt skönt att komma hem ingen snö och bara någon minusgrad ;)

Idag ska jag ta de lugnt då jag blivit förkyld och är rätt sliten efter bilturen på 122 mil :D

Ha en skön söndag

PernillaJ
2013-02-03 12:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God middag!

Solen skiner, det är en härlig vinterdag, -6 grader fast känns faktiskt kallare i skinnet.

Jag känner mig belåten med mig själv, har betat av den här helgens beting redan: skiftat hästar så Dulsa kom hem hit och inackorderingarna sto+föl har åkt hem till sig, dragit fram hästtransporten (fd insnöad), och baxat in två pallar med spånbalar (2 x 15 balar) i stallet. Skönt att ha spån hemma och under tak nu när det ska komma mer snö i morgon.

Jag är bortbjuden på söndagslunch i grannbyn strax, så jag behöver inte ens laga mat idag: lyxigt!

Sista anmälningsdag till avelsvärderingen av hingstar på Gotland 3/3 idag, 14 russhingstar anmälda enligt SHs hemsida så här långt: spännande! http://sh.freefarm.se/sh/anmalan/Anmalan?a=lista_hastar_i_evenemang&btf=2013007

Upp till toppen
Annons: