Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 789 ggr
StuteriSolo
2013-01-29 06:47

Godmorgon 13-01-29

Godmorgon i landet!

Gårdagen bjöd på massor av snö,tur Peter var hemma på kvällen och kunde ploga.

Börjar få riktigt bra ordning i mina två butiksrum, snart kan man nog t.o.m sätta ut den där skylten vid vägen.

Få se vad det blir idag, mycket papperrsjobb att göra

Annons:
garrilina
2013-01-29 07:01
#1

God Morgon! Har landat på jobbet och än så länge är jag ensam i mitt arbetsrum. Vi är inte så många morgonpigga här.

4 lektioner i dag utspridda över hela dagen sen blir det stallet resten av em och kvällen. Både dotter och måg jobbar och kommer hem sent så då blir det jag som gör det i dag. Härligt avslut på en arbetsdag är så skönt att mocka för sig själv.

Ha en bra dag!

Reko
2013-01-29 08:21
#2

God morgon! Nu har vi årstiden som inte är, nu igen. Inte vinter och inte vår, hopas det slår om och blir kallt med lite snö igen.

Ikväll ska vi löshoppa är det tänkt. Båda ponnyhingstarna blir det iså fall. Det ene tränas för treårstest och den andre är med som sällskap.

Tittut
2013-01-29 09:42
#3

God förmiddag alla!

Här är det en plusgrad och jag hoppas innerligt att vi får tillbaka vattnet idag. Vi har varit utan i huset sedan i fredags, och nu börjar det bli lite okul.

Elin hemma med huvudvärk, så det blir inte så mycket jobb utan VAB.

Ska iväg på standup i Stockholm i kväll. Ska bli kul.

Ha en bra dag, och vi får hoppas grabbarna # 2 sköter sig!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

sandra75
2013-01-29 10:28
#4

Godmorgon, snösblandat regn och isgata på gårdsplan imorse :p Fy vad tråkigt, varför kan det inte vara riktig vinter? Funderar på att emigrera norröver.

Ikväll ska medryttaren rida Amanda och jag får väl kravla mig upp på min röda yrhätta. Hon har inte gått så bra i paddocken senaste tiden funderar på om hon är känslig för underlaget - hårt och lite knögligt och det blir ju inte bättre av dethär vädret. Idag önskar jag även att jag hade ridhus på gården.

trolldalen
2013-01-29 11:23
#5

God förmiddag!

Äntligen har vi normalt väder, bara -10. Underbart! Efter nästan tre veckor med riktigt kallt så är det läge för hästpyssel, har tre ungdomar som behöver få lära sig lite vett…Jemma , Tykke och Alba.

Å hundarna ska få en riktig lång promis. Två veckor sedan vi gick en längre promenad, svårt att gå med tre benta hundar som fryser om tassarna. Tror dom oxå uppskattar det milda vädret.

Ha en bra tisdag!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Gnistra
2013-01-29 21:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God Kväll!

I går såg det ut så här när OkiDoki drog kälken, i dag har det regnat och nu går det ej med kälke… hopas snart på mera snö

. O dessa tankar kommer från en som har gnällt över snön och kylan, har jag konverterat eller?

Njut av Vintern!

Annons:
Upp till toppen
Annons: