Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 693 ggr
garrilina
1/13/13, 8:39 AM

God Morgon 13-01-13

God Morgon!

-19 visar termometern på just nu, den låg runt -15 under hela dagen i går och börjad sjunka mer vid 19 tiden. Hästarna ska få gå ut nu vill inte att det blir för utkylt i stallet är så jobbigt med vattnet då. Det hålls i gång när de står inne för det är så många som använder sig av vattenkopparna.

En del av dagen ska jag använda mig av att plocka ihop julpyntet, motvilligt dock.

Ha en bra dag!

Annons:
StuteriSolo
1/13/13, 10:35 AM
#1

God förmiddag i landet!

Dagen börjades med hästjakt, hingsten sprang igenom grinden när jag hade släppt ut Myslis sällskap i stora hagen. Men efter en halvtimme i djupsnön gav han upp och står nu i stallet, igen. Får se hur vi löser det med grinden, det nya grindbandet gick av!! Stolpen som knäcktes igår höll iaf, så nu får vi klura mera på lösningar.

Dagen lär ägnas åt haglagning och ungdomarna fortsätter att riva i stallet, snart är halva ytan klar.

En sväng ut med några hästar har vi tänkt också.

-15 och solsken, så det är toppenväder!

murkla
1/13/13, 4:35 PM
#2

God kall kväll.

Ja nu är de kallt igen  i morse var de - 26. Nu ligger de på - 22 inte kul.

Eldar och eldar. Snart dax att åka till hästarna de fick gå ut vid 11 i dag som de var så kallt .

Inte hänt så mycke i dag utan jag har väl sovit som jag har jobbat natt.

Men nu lär ma väl ut i kyla . Hoppas detta kalla inte håller i sig så länge bara!

HA en bra söndag och glöm inte att titta på Ponny akuten i kväll 19 15. barnkarnalen.

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Lena90
1/13/13, 7:12 PM
#3

#2 Vilken himla tur du nämnde ponnyakuten, jag som undrat som bara den när det kommer Skrattande Tackar :)

Carpe diem!

Upp till toppen
Annons: