Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1225 ggr
Tittut
2013-01-11 08:08

God morgon 20130111

Fredag igen, skönt! Ska packa och förbereda lite inför helgens 2-dagarsmöte med Svenska Russavelsföreningen. Ska bli intressant och trevligt. Avresa ikväll. Måste fixa med storbal till hästarna och lite sådant, så att det blir lättskött för dem som är hemma och tar hand om det. Måste trimma klar hunden också. Fyra tassar och en mage kvar, så han är len som sammet på kroppen och har fyra rotborstar, en i varje hörn, som måste putsas till också. Ha en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
trolldalen
2013-01-11 09:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God Morgon!

Kallare än vanligt -15 och klar himmel. Vi har ju haft en kanon vinter hittills, inte så kallt och lagom med snö.

Har precis varit och lämnat katten på trimning hos vetrinärena i stan. Har en norskskogskatt korsning som tovar igen i pälsen. Han är inte vän med kam, sax eller matte när jag försöker sköta hans päls. Dom brukar ha roligt med honom, får igen han med olika frisyrer varje år. Ifjol hade han en pudelklippning! På fotot är han bara lätt frissad.

Ha en fortsatt bra fredag!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

sandra75
2013-01-11 09:33
#2

Godmorgon, ja alltid härligt med fredag, här i götet snöar det lätt pudersnö. Om det nu ska bli kallt igen hoppas jag verkligen att det kommer nån decimeter snö. Ikväll ska jag brodda lilltjejen igen.

Ska ev låna hem en sadel och prova i helgen, har spanat in en Jacson Santa Cruz 15'' MW (sits kanske i minsta laget för min rumpa) och en Jacson Santa Cruz - Celine 17'' normal

får se om jag kan skramla fram pengar för den ena ville att jag skulle ta sadeln på "öppet köp" när jag frågade om jag fick prova.

MagganS-B
2013-01-11 10:56
#3

God Förmiddag!

Snöstorm……Inga hästar ute, eftersom dom i så fall får jaga sin frukost! Här ligger vi mitt på fältet som ett vindfång! I övrigt är allt som vanligt, ingen som vill köpa toppstammade unghästar eller gamla fölston…..

Ha det bra därute!

Upp till toppen
Annons: