Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 633 ggr
Tittut
1/7/13, 10:01 AM

God förmiddag 20130107

Nu är det åter vardag!
Barnen är på skolan och klockan ringde tidigt och det var bara att masa sig upp.

Ska iväg ni och köra hö till hästarna. Får passa på när pappa är vid stallet, så vi hjälps åt med att passa grinden. De små filurerna kan annars tycka att de vill passa på att smita ut om man ska hoppa in och ut i traktorn.

Skönt med lite minusgrader i gen. Bara två, men det räcker gptt för att det ska hålla sig torrt och bra ute.

Ha en fin måndag och ny vecka!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
StuteriSolo
1/7/13, 10:06 AM
#1

God förmiddag i landet!

Det har snöat litet till här, men vi har bara runt tio minus ute, så det är rätt trevligt. Himlen är blå och solen försöker kämpa sig över träden, det tar ett tag till innan vi kan se den här där vi bor.

Jag har lyckats bli sjuk och får se vad jag orkar med idag, är dock piggare än igår och har en del som ska göras iordning för att skickas från e-butiken Skrattande

Vi var ute med fyra av hästanra i lördags, men igår blev det inget alls. Får se ur jag mår idag, eller om Sara tar med sin lilla kusin ut en sväng, de börjar skolan först imorgon

PernillaJ
1/7/13, 10:18 AM
#2

#0 Hah, mina russ svärmar runt traktorn när den kommer med en ny bal. Så jag är mest rädd för att någon av dem ska harpuneras på spjutet när traktorn lämpat av balen.

#1 Krya på dig Bisse!

God förmiddag!

Jag har raskat på med stalltjänsten idag för nu ska jag strax fara på lunchtrav till Romme. Har åstadkommit läget jag kallar "alla-har-mat-och-alla-har-vatten" så då kan jag lugnt sticka hemifrån några timmar.

Här är det disigt och nollgradigt, det kom nån centimeter snö igår men under den gömmer sig förrädiska isfläckar. Tur jag har bra dubbdäck på min bil, och AWD.

Upp till toppen
Annons: