Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 517 ggr
StuteriSolo
10/15/12, 7:45 AM

Godmorgon 12-10-15

Godmorgon i landet!

Ingen nedrbörd idag, än så länge. Natten mellan lördag och söndag behåvades vi med ytterligare 22 mm regn. Torrt är det inte i markerna iaf, några har hunnit tröska men vilka spår det blir!

Nu är butiken tömd, baracken är på plats på gården och hela huset är fullt med saker. Lär nog ta en vecka att få ordning på grejerna!

Idag ska jag städa ur lokalen, sedan ska jag roa mig med hagbygge och att ställa iordning i baracken så man kan exponera grejerna, rätt svårt att äsälja saker man inte hittar Skrattande

Vi hann ut med med Mysli och Debbie i lördags, egentligen skulle Debbie kvalat, men vi hade bara en bil och ett släp, så det gick inte. Sara var sedan även ute med Pegasus en sväng.

Annons:
MagganS-B
10/15/12, 8:14 AM
#1

# 0 Har du flyttat verksamheten?????

God förmiddag!

Här har regnat i går kväll och nästan hela natten, fast det behövs inget regn…..Tog upp jordärtskockor i går, dom var väldigt leriga! Men stora antagligen på grund av allt regn!

Körde 2 skottkärror med fallfrukt till gödselstacken i går……

I dag blir det annat pyssel inne!

Ha en bra dag!

kakan89
10/15/12, 10:44 AM
#2

God morgon!

Idag är det en ledig dag och verkning av hästar står på schemat. Sen ska jag även försöka orka med att klippa fjordingen och schettisen, de blir varma bara av att gå i hagen stackarna!

murkla
10/15/12, 5:17 PM
#3

God eftermiddag!

Regning dag  i Malung men i Mora har de varit uppehålls väder till jag skulle åka hem.  Har varit inne på operation i knä de har tagit bort drn sprukna minisken som hade vänt dig och flyttat på mig.

Inte konstigt att de hade låst sig i knät.  Lunget en veckan seda börja lite försiktigt igen med ridning och så.

Snöblandat reg igår.

Ha en bra dag!

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Upp till toppen
Annons: