Annons:
Etikettridsport
Läst 1813 ggr
Rustis
2012-10-14 20:39

Finns det verkligen ingen som ägt min ponny?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det verkligen ingen som har ägt min ponny innan mig?

Rustibus

f. 1988 e: Jan Dacke 279 u: Fibra 1939

Jag har letat och letat men hittar ingenting. Vet vad uppfödaren heter men hittar inget nummer. Jag vet endast att han har haft en ägare innan och det är våran släkting på längt håll. Dom tog hand om honom efter att han har vanvådrats. Hur länge vet jag inte. Jag skulle vilja veta vem han har bott hos, vad han har gjort och hur han var som ung. Någon bild skulle verkligen inte var fel det heller.

Jätte tacksam för svar! :)

Annons:
Viggoliten
2012-11-22 02:45
#1

Hej! Det där är min gamla ponny, vår familj hade honom från att han var 6år tills han fyllde 12-13år .. Rustibus är hans riktiga namn, de kallade honom enbart Figaro! De som du antagligen köpte honom av var våra grannar .. Knepigt folk som aldrig borde få ha haft häst enligt mig, finns en hel historia om det där som jag gärna berättar om du kontaktar mig! Det är jag men framför allt min syster som skolat honom och tävlat honom, jag tog över honom ganska tidigt då hon fick en ny tävlingsponny och han var min allra bästa vän .. Fina killen, min gamla bulle .. hos oss hade han det bra och han var mitt allt under många år! Vi både red och körde in honom! Hör av dig på mail L.Rova@live.se

Upp till toppen
Annons: