Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 537 ggr
StuteriSolo
10/9/12, 7:43 AM

Godmorgon 12-10-09

Godmorgon i landet!

Här är det som omväxling mulet och har regnat litet till, dock bara 6 mm. På hembygdsföreningen har de fått jobba hårt under gårdagen för att inte dammen ska svämma över, vattnet har hållit sig under broarna och det är högsta vattenståndet i ån sedan den stora översvämningen 1997 då det kom 267 mm på 36 timmar.

Min vinterhage är ett träsk, det är vatten nästan överallt utom inne i huset, så de två som går där står mest i huset.

Sara hann ut en sväng med Debbie igår, få se vad vi hinner med idag.

Annons:
Tittut
10/9/12, 11:15 AM
#1

God förmiddag kan man väl säga fortfarande.

Solen har varit här och vänt, hoppas den kommer tillbaka senare, för jag tänkte försöka hitta lite tid för en långpromenad med hundarna efter lunch, och det är väldigt mycket trevligare om solen skiner då.

Annars hoppas jag att ni andra har en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

murkla
10/9/12, 1:39 PM
#2

God eftermiddag!

Blåser men uppehålls väder.

Jag var hos Ortopden igår och de konstaterade att de blir titthåls operation och läkaren kände att jag   är VÄLDIGT mjuk /slapp i mitt korsband och de är inte bra, Jag är mjuk och överrölig i min kroppen.

Så läkaren trodde att de kan vara en med föddskada i korsbandet..

Skönt att de hittar något och hoppas de går att fixa nu…

Annanrs i dag ska jag höra med Jennifer on när nästa ridtur passar in, och  så ska jag köpa ett schabrak av en kompis så slipper jag köpa ett nytt.

Sambon har åkt till Stockholm på jobb. Så jag blir hemma själv i några dagar.  Och jag ska åka o köpa mig thai lunch i dag.

Ha en underbart dag alla.

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Upp till toppen
Annons: