Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 565 ggr
StuteriSolo
2012-10-03 10:41

Godmorgon 12-10-03

Godmorogn i landet!

Eller god förmiddag heter det kanske så här dags…

Peter kom hem och sov inatt, trevligt så här mitt i veckan, händer rätt sällan att han får slut körtid just här Skrattande

Imorse var det en lös jakthund på gården IGEN, blir rätt less på det. Tur att marsvinen inte är lika lättstressade som kaninerna, det gick åt några kaniner för två år sedan…

Var himla synd att inte strömmen var på i hagen hemma, då hade hunden fått sig…

Hann inete ut med Mysli idag som jag tänkt, men Sara slutar 13.00 så får se vda hon hinner med, solen skiner iaf!

Annons:
silarp
2012-10-03 11:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

ingen sol, men inget regn heller.. ÄNNU…
igår körde jag hallon med fridha bredvid, i ÖSregn… blev inte så långt därav… ca 5 km ungefär… glada var dom iaf…!
Försöker rasta Hallonet lite med vagnen så ofta det går.. nästa helg ska han köras sin första "lektion" för Janne Eklund inne i Ulricehamn. Mest som miljöträning och så.. men vore ju skojj om man fick ut maximalt av det…

Idag hinns nog inga egna hästar med, … tösen ska in till ridskolan o rida lektion…

Ska FÖRHOPPNINGSVIS sälja en BRA bunt med tjurkalvar idag oxå, det har transportören skjutit på många gånger nog nu… undrar om dom tror att kalvar är staplingsbara….?

ha en bra dag!
(hallon har INTE täcke för att det regnar, utan för att jag försöker skydda selen lite….)

Upp till toppen
Annons: