Annons:
Etikettköpes
Läst 1173 ggr
Mli_e
2012-09-30 19:42

Söker ett snällt russ!

Hej!

Jag är en tjej på 23 år som under större delen av mitt liv tillbringat min fritid i stallet. Jag hade eget stall på gården fram till jag var 14 år, där vi hade travhästar, både ponnier och stora hästar. Men p.g.a flytt så var vi tyvärr tvugna att sälja dem. Har även gått på travskola.

Sedan ett år tillbaka har jag börjat med hästar igen och det jag brinner för är att köra häst. Har hjälpt till att köra och sköta hästar under detta år men känner nu att jag vill ha en egen häst att sköta om!

Jag skulle vilja ha ett russ som är snäll vid körning, att sko, lasta och hantera samt trafiksäker. Ska gå att köra ut med den både själv och tillsammans med andra hästkompisar.

Det jag har att erbjuda är ett kärleksfullt hem med god omvårdnad, box, många hästkompisar och mycket utevistelse. Det finns både körvägar ute i naturen men även rundbana om man vill träna där, så har flera valmöjligheter för körningen.

Helst vill jag ha hästen på foder först för ev. senare köp om du känner att du vill sälja.

Jag bor i Värmland.

Är det något du undrar över eller om du tror att du har hästen för mig, så får du mer än gärna PM:a eller maila mig och berätta mer om er!

Mail: emelie_eriksson_89@hotmail.com

Mvh Emelie

Annons:
Upp till toppen
Annons: