Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 516 ggr
StuteriSolo
9/14/12, 8:01 AM

Godmorgon 12-09-14

Godmorgon i landet!

Sol och moln här, några grader varmt.

Hovlsgarbesök på fm, Sara är ledig idag, Peter är hemma och påbörjar sin ledigvecka med en tidig helg Skrattande

Sara var ut med Debbie igår, hon gick kanonbra.

Annons:
MagganS-B
9/14/12, 8:08 AM
#1

God Morron!

I dag är det riktigt höstlikt här, kallt och har börjat blåsa…..solen syns dock ännu ibland.

Skall bege mig mot Stånga för att hämta Deli som varit hos Tyson innan det blir för blåsigt på em. Kuling är utlovat och då är det inte kul att köra med släp!

Ha en bra dag!

bell
9/14/12, 8:20 AM
#2

GodMorgon

Regnet forsar och dagen kommer ägnas åt nödvändigt ont inomhus jobb.

Eftermiddagen ska vi försöka oss på lite egengjorda TREC-hinder med vårt lilla russ. Ska bli spännande att se vad hon säger om det.

Ha det bäst!                                                                             Klappa en häst!

Gnistra
9/14/12, 8:25 AM
#3

Go morgon!

Det blåser ganska kraftigt ute nu….

Funderar på hur dagen ska bli, kanske ska jag o Moltas åka o hälsa på Qrumelutta och Ida i Grötlingbo och tanken är att prova tömmköra dessa båda i par och köra ut en sväng på deras fina vägar med varsitt russ.

Hur som, ha en bra dag!

Lena90
9/14/12, 8:34 AM
#4

God morgon.

Mulet och ca 10 grader här, börjar kännas ordentligt nu att temperaturen är på väg ner :(
Tänkte ta en runda med Villemo på fm sen blir det stan på eftermiddan.
Borstade hunden igår för jag tyckte att hon fällde så mycket inne, vilket inte var så konstigt då gräsmattan ser ut som att jag har flått ett djur eller något med vita pälstussar överallt :P

Ha en bra dag!

Carpe diem!

Upp till toppen
Annons: