Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 630 ggr
Tittut
2012-09-11 07:33

God morgon 20120911

Vackert väder men lite kallt idag. Blir nog en vacker höstdag.

Hundarna kom in från gräsmattan med kalla och blöta tassar, så visst är det höst!

Ha en fin tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
Lena Lindblad
2012-09-11 10:48
#1

Här är det sommarväder ännu några dagar. Igår var det 23 grader och idag skulle det bli detsamma. Lite dimmigt men varmt i morse. Hästarna är ute ännu (de flesta). Oidipus och Fally går in på nätterna mest för att Odipus behöver mer mat än Fally. Hon är rund utan mer mat. De andra får lite hö ute två gånger om da´n. Lojsta barnen påminner mig varje morgon då jag kliver ut på förstubron. De ropar "godmorgon vi vill ha mat". Lite mysigt att det snart är höst men också lite tråkigt att de ljusa kvällarna snart byts ut mot mörker.

Ha en bra dag

LenaGlad

StuteriSolo
2012-09-11 11:26
#2

God förmiddag i landet!

Mulet och grått, dimma stora delar av vägen till Luleå där vi varit hos kotkanckaren och blivit lagade, jag och Sara

Sara ramlade för en månad sedan, och hade mycket riktigt ett fel som gjorde massa annat trassel.

Butiken för min del, middag hos svärmor ivkäll, inget hästande idag.

[Croneld]
2012-09-11 19:18
#3

God kväll!

Det gäller att vara snabb hem från jobbet, äta och sedan hinna ut och motionera ngn kuse. Jag håller precis på att sätta igång ridhästen, så det blev en liten skritttur. Russen går bara och njuter i hagen med sina föl än så länge, de är ju bara dryga två månader.

Nya (hos mig) Susscrofa 4373, är nu mitt äldsta sto, med 21 år på nacken. Hennes mamma tog vi bort förra året som 29 åring, så jag hoppas på flera år tillsammans. Hon gav mig en dotter i år och jag hoppas på en till nästa år.

Upp till toppen
Annons: