Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 696 ggr
Gnistra
2012-09-06 07:20

God Morgon 6 september 2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!

Oj i går kvälls blev allt svart, strömabrott precis när Dallas hade kommit igång, hela Gotland släktes ner och ännu vet de ej varför…..så det blev  ovanligt tidigt i säng.

Själv ska jag pyssla lite med russen på  förmidagen och sedan börjar jobbet kl.13, till sen kväll. Hoppas att ni alla får en fin dag!

Annons:
trolldalen
2012-09-06 07:44
#1

God Morgon!

Här är det rejäl höstkänsla, blåsigt och 5 grader varmt.

Tidigt väckning i morse, med fyra tikar varav två löper. Dom rider/juckar på varandra, mest är det jrt Selma som används flitigt av stövarna. Skönt med hundgården, två är nu ute och två inne så det blir en lugn stund.

Idag får jag hem 17 hösilage balar, blir bra med ett lager som räcker ett tag.

Resten av årsförbrukningen hämtar jag med släpvagn fyra åt gången, men det blir någon gång när snön kommit.

Nu är det skurning av hästsläpet , inga planerade körningar och besiktning om några veckor.

Ha en bra torsdag!

Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri

Tittut
2012-09-06 07:56
#2

God morgon!

Kallt och soligt i dag, blir säkert en vacker höstdag som självfallet ska tillbringas inomhus. Ska på möte hela dagen, men hoppas på en relativt tidig avslutning, så det kan bli hundpromenader ikväll istället.

Hoppas alla får en bra torsdag, med andra ord är det snart helg igen!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
2012-09-06 07:59
#3

Godmorgon i landet!

Strålande solsken, nio plus och halv storm ute. Huset blåser bara nästan iväg… Förkylningen börjar ge med sig, istället har min vänterarm dött helt, hurra hurra.

Inget hästande igår, och det lär inte bli något idag heller.

Butiken sedan, Sara slutar sent också, Peter är väl förhoppningsvis på väg hem från Norge.

murkla
2012-09-06 10:15
#4

God Morgon!

Solen lyser här  och de blåser men skönt höst väder.

I dag är de en bra dag, För var jag orolig att Murkla hade fått kolik men de var nog bara magknip. Tänkt att man blir så glad över att se att de har bajsat när man kommer.

Och så fick jag migrän igår. Men i dag känns de bra . Puh

Usch jag måste ge mig på klippa gräset i dag .

Ha en bra dag alla.

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Upp till toppen
Annons: