Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 764 ggr
StuteriSolo
2012-09-04 07:51

Godmorgon 12-09-04

Godmorgon i landet!

Solsken och flera plusgrader, Sara skjutsad till bussen och hiingsten matad. Nu gör jag frukost till mig jsälv också.

Simon fyller 22 idag, åren går…

Första födelsedagen han inte bor hemma. Få se om han är ledig eller jobbar, annars träffas vi inte förrän till helgen.

Sara och Linnea var ut med Debbie och Mysli igår kväll, det blev reflexer på för de kom inte iväg förrän vid nio, men det är inte helt mörkt då än som tur är.

Idag butiken, och ikväll får vi väl se vad vi orkar med. Känner mig bättre idag iaf, så jag kanse får något gjort hemma före jobbet.

Annons:
Tittut
2012-09-04 07:57
#1

Morrn!
Barnen vid bussen, hundarna rastade och jag i selen igen.

Precis som det ska, med andra ord.

Väntar hovslagare idag, så det blir att jobba på så att dagens post hinns med innan det är dags att ta in hästar i fållorna. Hoppas det inte börjar regna, då de är kvar på betet och det vore skönt om vi slipper bli genomvåta.Nåja, vi får se hur det landar.

ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
2012-09-04 08:04
#2

God Morgon! Har tagit det lugnt nu på morgonen då jag ska vara på jobbet vid 9.30. Får inte ihop ramtiden om jag är där till morgonmötet alla dagar, så tisdagar då min första lektion är 10 så blir det en stund hemma. 

Tror jag ska gå och stänga in gräsmattan till Trolltrix i dag, gräsklipparen går inte att använda då det är blött, blött och åter blött.

Ha en bra tisdag och hoppas att solen lyser på er.

Miica
2012-09-04 09:43
#3

God förmiddag! Sitter här på jobbet. Vi har förberett lunchen vi ska äta då vi får gäster hit idag! Lax med potatis blir de! Ingen vidare sol ännu men det kommer kanske?


PernillaJ
2012-09-04 10:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God förmiddag!

Igår var det en kalasdag, sensommaraktigt soligt. Nästan som ett hån nu när sommaren är förbi utan att ens ha kommit igång: jag gick och väntade på att den skulle börja "på riktigt" men det gjorde den ju aldrig.

Jag kollade till hästarna på stora betet igår, de mår prima och är runda och blanka. Kaip har som hobby att gå runt med Jullans svans i munnen. Turligt nog äter han inte tagel utan drar mest i svansen, så den är inte särskilt urtunnad.

Har ni tips mot tagelätning, illasmakande antibit att kleta i svansen, ifall att Kaip skulle börja knapra - något fiffigt husmorstips? No Bite Cream finns i handeln, och jag tror faktiskt det står en sån burk på någon hylla ute i min selkammare.

Jag ska korrekturläsa årets allra sista sommarpremierings katalogunderlag idag, Vreta Linköping 29/9. Får se vad jag hittar på i övrigt.

Tinula
2012-09-04 10:48
#5

Hahaha vilken härlig bild!

Tittut
2012-09-04 11:37
#6

# 4 Sicken buse!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
Upp till toppen
Annons: