Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 496 ggr
StuteriSolo
2012-08-31 08:11

Godmorgon 12-08-31

Godmorgon ilandet!

Mulet och regn, men hela 13 grader ändå. Sara skjutsad till bussen, hingsten fodrad och fått täcke på sig så han inte gör av med energi på att hålla sig varm. Brasan sprakar i spisen och hundarna ligger i sängen och sover. Frukostdags och sedan ska jag, ja få se vad jag gör, tänkte ut med Röros, men regnet gör att jag nog avstår, det är nog för slirigt på ridbanan.

Butiken sedan, Peter kommer hem idag Skrattande

Annons:
Tittut
2012-08-31 08:35
#1

Hej i Sverige!
Grått och varmt även här, regnet hänger i luften men det är uppehåll just nu.

Ska ägna dagen åt papper, sedan ska jag till lillebror och äta tårta.

Till dess får jag försöka se till att flitets lampa lyser.

Ha en fin fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
2012-08-31 08:52
#2

God morgon!

Jag tömde regnmätaren i morse, 16 mm hade det fyllt på det senaste dygnet. Blött, blött, blött överallt. Just nu är det dock uppehåll.

Om några timmar kommer hovslagaren.

Sista anmälningsdag till årets allra sista sommarpremiering idag, i Östergötland den 29 september (länk). Det ser ut som att det kommer att visas drygt 120 stamboksgilla ston tre år och äldre i år, den stora majoriteten (ca 87%) av de som visas är treåringar. 55 stambokföringsinbetalningar registrerade till och med igår.

Miica
2012-08-31 11:43
#3

God förmiddag hm, snart middag!

själv har jag tagit mig en sovmorgon idag, men ändå hunnit fixa nästan alla måsten för dagen!
Enormt skönt att få sova ut en dag ibland!
Resten av dagen blir ganska lugn, då man ska upp tidigt imorgon för att åka på utställning.

Hoppas alla får en fin helg,.. och att de inte regnar så mycket!


garrilina
2012-08-31 16:45
#4

God eftermiddag! Regn, regn och ännu mer regn Skrikandes har jobbat klart för denna vecka. Har haft 3 X 80 min. slöjdlektioner som tillbringats på museum och 2 X 60 min.  bild i dag. Känns inte bra att ha så mycket på fredagarna och rätt luftigt schema på tisdag och onsdag.

Nu är det middagsmatlagning sen stallsysslor innan soffläge.

Ha en trevlig fredag kväll.

#1. Grattis på födelsedagen!

Upp till toppen
Annons: