Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 639 ggr
Tittut
8/24/12, 7:56 AM

God morgon 20120824

Fredag igen!

Nu skiner solen igen, härligt!

Ska snart packa och bege mig sydväst och kommer hem först söndag, men måste nog diska och plocka undan lite först. Det är inget kul att komma hem till ett rörigt hus.

Ha en fin helg alla!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
Lena90
8/24/12, 9:14 AM
#1

God morgon Sverige!

Idag är en dag jag har längtat efter i många år :D För idag styr färden mot GOTLAND!!! Ikväll går färjan och jag nästan hoppar upp och ner här framför datorn av förväntan ;) Jag har velat åka dit jätte länge och suget blev ju ännu större sen jag blev med russ :P haha. För en som bor mitt inne i landet bland skogarna (host… eller kanske kallhyggerna, fråga Gudrun…) så är detta nästan exotiskt för mig att åka dit Tungan ute haha. Fyra hela dagar ska jag (och sambon) vara där och det största nummer ett är ju såklart Lojsta HedGlad

Ha en bra helg allihop för jag vet att jag kommer ha det iallefall Flört

Carpe diem!

StuteriSolo
8/24/12, 10:20 AM
#2

God förmiddag i landet!

Hästskaran har utökats med en hingst efter 12 år utan hingst. Självklart håller vi oss inom familjen och lånar en sonson till finaste Jucent, Tejas Pegasus har landat hos oss och undrar nog vart han hamnat.

Planen är att han ska tävlas i litet olika grenar, få se vad han tycker är kul, men kanske jag lyckas frigöra någon ponny till körtävlan…

Har hunnit göra klar nya betshagen till slut, så nu kan vi flytta alla hästar till samma hage (ja inte hingsten och hans kompis då) och sätta igång med litet mer tränning av unghästarna som vilat i form ett tag.

Butiken annars, lönefredag gör att man hoppas på litet mer kundr än tidigare i veckan

murkla
8/24/12, 11:06 AM
#3

Oja Fredag.

Ska jobba kväll i dag. Och min onda hals vill inte ge sig. Och jag har inte kunnat träna Murkla som jag hade tänkt denna vecka .. De går som de går på Premieringen.

Bra kur mot förbaksad förkyling och ont i halsen????

Men får glädjas åt att man ska åka till Turkiet i Sep. 1 vecka med mamma, syrran o småpojkarna  på 3, 5 år….

Mulet inge regn just nu iallafall. Imorgon är de Gatufestival i Malung. Massa uppvisningar  de ska var en hunduppvisning och ponny ridning m. m.

Ha en bra fredag!

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Qalaspuff
8/25/12, 1:37 PM
#4

#3 Köp Bio-strath! Brukar finnas i natur-hälso butiker, fungerar som en boost för imunförsvaret, smakar visserligen inge vidare om man frågar mig, men det är väldigt olika. Tar man det regelbundet brukar man kunna hålla de flesta förkylningar borta, om inte annat blir man frisk snabbare med detta. Skrattande

Upp till toppen
Annons: